Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Haha, het gras groeit bij jou ook niet snel hè? :joy:
Van harte alvast!

Op een paar na zal 't je niet heel veel opleveren (zitten een paar forse afschrijvers tussen), maar alles bij elkaar opgeteld kun je er toch een leuke boterham van smeren denk ik. Gewoon doen man! Is een uurtje werk, wat foto’s en tekst en de prijzen haal je ook bij Google vandaan.

Leuk klusje! Het gaat zometeen toch regenen. Wat moet je anders … :sunglasses:

5 likes

Thanks mannen, ja ik vind the Pink wel wat hebben, zo een soort kleur heb ik nog niet en je ziet m niet zo vaak, hoeveel zullen er gemaakt zijn?

2 likes

Vanavond ben ik weg , zal wel morgen worden .
De Edox en fromanteel had ik wel gunstig gekocht maar dan nog,

2 likes

Vanmiddag hier aan de kust gewoon 15 graden kouder dan gisteren.

17 likes

Vat geen cowboy…

4 likes

:stuck_out_tongue::rofl::laughing:

1 like

Ja, ja, ik ben me er eentje…

4 likes

7 likes

Dat is een flink verschil!

Dat hebben we hier gelukkig niet. Het was gelukkig hier ook even 2 uurtjes droog, dus ik heb nog snel de bbq aan kunnen slingeren.

Het gaat zo weer losbarsten.

Groetjes uit het mooie Deutschland!

10 likes

@Tech-neut , dat, dus. Maar geen reden om niet een beetje op te ruimen. Geeft ook een beter en opgeruimd :wink: gevoel, een beetje ruimte in de kist, die je dan weer kunt vullen met mooi nieuw spul! :dancing_women: :partying_face:

Mwah… ik heb er een broertje dood aan. Maar het resultaat is wel weer leuk: (beetje) budget voor wat nieuws, opgeruimde kist en vaak ook wel een leuk contact; soms alleen per PB/Whatsapp, maar soms ook persoonlijk.

is zeker een coole Squale!

ik schat in enkele tientallen. Dus lekker exclusief!

Had er ook wel even behoefte aan. :hot_face:

:grin: Wie zei dat ook alweer wel 'ns? Was dat Jeroen van Inkel?

6 likes

Zou zomaar kunnen. Ben jij al zo oud?:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Staat nu ook een montauk op marktplaats, is die van iemand hier?

Lijkt me wel want die is net op HF verkocht:

https://www.horlogeforum.nl/t/squale-montauk-300m-frozen-silver-zgan/562405?u=vrieskou

2 likes

Dat is mijn Montauk die uiteindelijk toch niet hier is verkocht. Ik heb de Montauk bij Ron Sonders tot mooie waarden laten reguleren, maar daarna is het horloge niet meer wr getest. Dat kwam ter sprake met de potentiële koper en nu heb ik er voor gekozen om het horloge op MP te zetten. Gezien tijd/vakantie lukt het mij ook niet meer om horloge te laten testen en hier weer te koop aan te bieden. Wellicht later wel als dit niet lukt.

3 likes

Oh, ik moest even aan kasteel Bran in Roemenië denken. Nou ja, dat heb ik ook maar opgezocht. :rofl: Ik dacht eigenlijk aan het kasteel van graaf Dracula. :joy:

Mooie vakantie toegewenst, kerel! :sunny:

4 likes

Dan hebben we dezelfde woonplaats, ik woon ook in Woerden😉

Succes met verkopen!

3 likes

Daar is mijn moeder geboren……

2 likes

Ik ben er wel eens langsgereden

3 likes

Hier nu weer droog
En heerlijk afgekoeld :relieved:

2 likes