Haha, het gras groeit bij jou ook niet snel hè?
Van harte alvast!
Op een paar na zal 't je niet heel veel opleveren (zitten een paar forse afschrijvers tussen), maar alles bij elkaar opgeteld kun je er toch een leuke boterham van smeren denk ik. Gewoon doen man! Is een uurtje werk, wat foto’s en tekst en de prijzen haal je ook bij Google vandaan.
Leuk klusje! Het gaat zometeen toch regenen. Wat moet je anders …
@Tech-neut , dat, dus. Maar geen reden om niet een beetje op te ruimen. Geeft ook een beter en opgeruimd gevoel, een beetje ruimte in de kist, die je dan weer kunt vullen met mooi nieuw spul!
Mwah… ik heb er een broertje dood aan. Maar het resultaat is wel weer leuk: (beetje) budget voor wat nieuws, opgeruimde kist en vaak ook wel een leuk contact; soms alleen per PB/Whatsapp, maar soms ook persoonlijk.
is zeker een coole Squale!
ik schat in enkele tientallen. Dus lekker exclusief!
Had er ook wel even behoefte aan.
Wie zei dat ook alweer wel 'ns? Was dat Jeroen van Inkel?
Dat is mijn Montauk die uiteindelijk toch niet hier is verkocht. Ik heb de Montauk bij Ron Sonders tot mooie waarden laten reguleren, maar daarna is het horloge niet meer wr getest. Dat kwam ter sprake met de potentiële koper en nu heb ik er voor gekozen om het horloge op MP te zetten. Gezien tijd/vakantie lukt het mij ook niet meer om horloge te laten testen en hier weer te koop aan te bieden. Wellicht later wel als dit niet lukt.