Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Rustig aan, eerst de vakanties :sunny:

2 likes

20 likes

Kan Louis ze niet afschrikken dan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik had ooit een toetsenborden meet-up in het Rozet gebouw in Arnhem. Een soort cultureel gebouw/bibliotheek en hadden op de bovenste verdieping een ruimte afgehuurd. Mooi in het centrum en zonder ‘normale mensen’.

4 likes

Hebben ze daar ook bier? :beer: :blush:
En misschien iets centraler, regio Utrecht, ofzo? Arnhem is echt wel een pittig stukkie rijden, voor een aantal van ons… :grimacing: Wacht, misschien kan ik carpoolen met @Kleine_gup_in_grote_oceaan . :oncoming_automobile:

5 likes

#Carpool_Guppie! :crazy_face:

2 likes

Poeh dat kan ik me niet meer herinneren (niet teveel bier gehad hoor :smile:).

2 likes

Teetotaler GIFs - Find & Share on GIPHY

3 likes

:joy:
Niet een bezopen man ook nog woorden in de mond leggen. Ben helemaal niet van veel bier drinken. Doe mij maar whisky.

1 like

Voor Arnhem rijdt ik wel een stukkie om :heart:

:wink:
Veel Squale- en (andere) horlogegekkies zijn ook bierliefhebbers. Dus kan nog komen. :person_shrugging:

Ja, daar ben ik dus weer niet zo van. Maar bijvoorbeeld KGIGO is wel een liefhebber, weet ik.

3 likes

Nou ik lust het wel en ook wel 3/4, maar daarna ben ik verzadigd. Misschien maar beter ook.
Whisky ben ik wel echt fan van. Ga graag naar proeverijtjes en haal geregeld flessen met mn maatjes

3 likes

Oh Ja Joh Dessers GIF - Oh Ja Joh Dessers Feyenoord ...

3 likes

Begint het al erge vormen aan te nemen? :sweat_smile:

1 like

Fijn weekend☀️

19 likes

Hahaha, nee hoor. Ik heb je er al een paar weken niet meer over gehoord, dus zal het wel meevallen. :joy:

2 likes

Nee dat kan kloppen… Was heel druk bezig

image

3 likes

:rofl:

1 like

Keuze genoeg…

10 likes

Ik denk dat ie het op een witte Summit of Tropic ook wel goed doet :thinking: