Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Wacht nou even met vragen stellen en hier de discussie voeren @louis en @TagEd … ik kom later met wat opties, polletjes en weet ik veel. :crazy_face:

6 likes

Via een hele mooie route opweg naar slot Linderhof

22 likes

Ja, schiet dan ook op :wink:

7 likes

image

8 likes

Volgens mij is de minimale leeftijd voor zo een locatie 67 jaar :laughing:

4 likes

Ja, was wel gezellig en daarna nog lekker gegeten ook!

Ja, da’s een goeie. Hoe handig is het om met een tafel vol horloges te zitten, in een volle kroeg (met wie weet allemaal)? :grimacing:

Misschien toch wel eigen ruimte? :thinking:

Oh, o.k.,
New trending GIF tagged sorry steve harvey im… | Trending Gifs
:wink:

5 likes

Rustig aan, eerst de vakanties :sunny:

2 likes

20 likes

Kan Louis ze niet afschrikken dan? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik had ooit een toetsenborden meet-up in het Rozet gebouw in Arnhem. Een soort cultureel gebouw/bibliotheek en hadden op de bovenste verdieping een ruimte afgehuurd. Mooi in het centrum en zonder ‘normale mensen’.

4 likes

Hebben ze daar ook bier? :beer: :blush:
En misschien iets centraler, regio Utrecht, ofzo? Arnhem is echt wel een pittig stukkie rijden, voor een aantal van ons… :grimacing: Wacht, misschien kan ik carpoolen met @Kleine_gup_in_grote_oceaan . :oncoming_automobile:

5 likes

#Carpool_Guppie! :crazy_face:

2 likes

Poeh dat kan ik me niet meer herinneren (niet teveel bier gehad hoor :smile:).

2 likes

Teetotaler GIFs - Find & Share on GIPHY

3 likes

:joy:
Niet een bezopen man ook nog woorden in de mond leggen. Ben helemaal niet van veel bier drinken. Doe mij maar whisky.

1 like

Voor Arnhem rijdt ik wel een stukkie om :heart:

:wink:
Veel Squale- en (andere) horlogegekkies zijn ook bierliefhebbers. Dus kan nog komen. :person_shrugging:

Ja, daar ben ik dus weer niet zo van. Maar bijvoorbeeld KGIGO is wel een liefhebber, weet ik.

3 likes

Nou ik lust het wel en ook wel 3/4, maar daarna ben ik verzadigd. Misschien maar beter ook.
Whisky ben ik wel echt fan van. Ga graag naar proeverijtjes en haal geregeld flessen met mn maatjes

3 likes

Oh Ja Joh Dessers GIF - Oh Ja Joh Dessers Feyenoord ...

3 likes

Begint het al erge vormen aan te nemen? :sweat_smile:

1 like