Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Fijn weekend☀️

19 likes

Hahaha, nee hoor. Ik heb je er al een paar weken niet meer over gehoord, dus zal het wel meevallen. :joy:

2 likes

Nee dat kan kloppen… Was heel druk bezig

image

3 likes

:rofl:

1 like

Keuze genoeg…

10 likes

Ik denk dat ie het op een witte Summit of Tropic ook wel goed doet :thinking:

Zijn jullie er al uit mannen? Ik hoef straks helemaal niks meer te doen. Alleen maar roepen dat het tijd is voor een meet & greet en het gaat al helemaal los … :joy: lekker hoor. De PB’s met suggesties stromen ook binnen. Ik zeg doen! Haha.

Plaatje voor de sfeer …

Ik heb 'm uiteraard niet om. :sunglasses:

Welke wel? 3x raden, of hier even klikken ...

Nog steeds dikke mik!
:heart_eyes:

18 likes

Oeh, net deze opgehaald, is ook wel een schoonheid hoor! :tada::star_struck:
(eerste en laatste post hierover van mij hier in dit topic, beloofd! :sweat_smile:)

15 likes

Echt lui… Wat een topper dit!!

De oranje squale tropic is momenteel favoriet!

Meetup lijkt mij ook wel leuk :wink:

17 likes

Maak @junior nou niet zo gek! Hij kan zich bijna niet meer bedwingen.

:joy:

Gefeliciteerd!!:partying_face: Ziet er gaaf uit

2 likes

Eigenlijk de enige reden dat ik die plaatjes post :wink:.

3 likes

Dat is het! En op dat bandje ook nog eens lekker fris, hoewel ik hem op staal zou gaan dragen. Dat vind ik toch wel echt een topband bij de 1521. Maar lekker hoor. :star_struck:

Oh jawel hoor, ik heb nu geen geld! :joy:

5 likes

7NLH-ezgif.com-optimize

6 likes

Een hoeveel daags event wordt het trouwens?.. Even zoeken naar mooie hoteltjes met een rooftop-bar. :grin: :raised_hands:

Nog niemand die hierop is aangeslagen? :nerd_face: Allemaal doodnormaal. Net als een HORLOGEFORUM. :joy:

6 likes

lol

5 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

3 likes

Ja… Dat is een andere kostenpost.
Maar iemand had dus een meet-up georganiseerd in dat Rozet gebouw. Waren een stuk of 50 man aanwezig en iedereen nam een aantal toetsenborden mee :joy:
Stelletje nerds daaro

4 likes

Terug bij de camping

Dagje Linderhof geweest. Wat een bizarre fantasie had de koning Ludwig.

19 likes

Vandaag even geen squale maar op de vintage tour met een zomers tintje :green_heart:

13 likes

Toen @Daffie hem aanbod was het voor mij net te vroeg. Want nú ben ik best geïnteresseerd in een carbon Squale of Doxa. :sweat_smile: Zijn er veel van hier in de kroeg? Ervaringen?

3 likes