Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

screenwriting #scriptchat #writingadvice #screenplay #screenwriters… | Phil  Clarke

Enne, congratulazioni! :partying_face: :beers:

Kijk! Nog meer goede berichten! En ja hoor, kom maar op met die foto’s! :camera_flash: :+1:

6 likes

Ook ik heb de HF Squale vanmorgen gepakt:

Blijft toch een heerlijk horloge he…

19 likes

:beers:

18 likes

Dank je wel lieverds!

2 likes

Eetsmakelijk voor lunch!

...

Bijna deel 10 :face_with_peeking_eye:

15 likes

Smakelijk, Gozer!

9 likes

Dat is een luxe lunch! Jij ook smakelijk!

1 like

Thanks, maat!

Bezig met wat nieuwe liedjes, voor onze (cover) band. Afgelopen zaterdag lokaal festival gedaan. Nu tijd voor paar nieuwe dingen.

Om de pols nog steeds de Squale Y1545.:wink:

16 likes

(Het ontwerp van) dit model/deze kast is trouwens wel goed gebruikt, door Squale, zeg maar. :grin:

TAG Heuer 1000 980.020B | 1990

11 likes

Mijn 1521 PVD uit 2010 is dus weer terug van een check-up bij Peter. Hier de foto’s voor de geïnteresseerden. :slight_smile:

@PeterLC beschreef het als een “a walk in the park”, hij had er wat dat betreft weinig werk aan. Volgens hem was er hooguit 3 jaar terug onderhoud op uitgevoerd en liep hij ook nog keurig in de pas.
Altijd leuk om de foto’s te zien. Uiteraard zit er nog een ETA 2824 uurwerk in. Wat mij wel opviel was de plastic-spacer. Tegenwoordig is dat staal. Nu klopt het plastic wel als je écht vintage 1521’s ziet, want die hadden ook een plastic-spacer.

Ik vind het een leuk setje zo met m’n andere 1521 “T”-dial. Ook al vind ik die PVD nog net iets gaver vanwege meer NOS-onderdelen waaronder de case-back, en vermoedelijk ook de bezel-inlay. :face_with_monocle:

17 likes

Toffe 1521(s) - zowel de PVD als ook de Classic - en toffe foto’s! :star_struck:
Dank je wel voor het delen.

1 like

Lekkere set, man! En leuk om te kunnen zien! Thanks voor het delen!

1 like

PVD ziet er toch wel lekker uit hoor.

1 like

Dit een optie?

11 likes

Zeker! Hoop ooit nog 'ns zoiets te scoren…
Vintage Heuer Autavia 113.603 Black PVD sold on watchPool24

6 likes

Ed, ik ben wel benieuwd naar jou muziek maak activiteiten! Je speelt in een Rock cover band? , welke soort-en muziek? En met hoeveel mensen?..

Lijkt er aardig op jah.
Opgespoten versus opgelegde indices

Haha, nou we zijn maar een stel bevriende amateurs en, omdat we allemaal onze eigen voorkeuren hebben, hebben we een behoorlijk breed repertoire. Van Bob Marley tot Tom Petty en van The Cranberries tot Blof; nu een setlist van zo’n 20 nummers. En we hebben een hoop lol, met z’n allen. Eind vorig jaar voor het eerst opgetreden en sindsdien nog een paar keer, waaronder, een open podium, hier in de regio en afgelopen weekend dus, voor het eerst, een lokaal festival(letje).

5 likes

Zijn in de basis dezelfde horloges: de Squale Y1545.