Mn gay klokje is binnen , had het nog niet verwacht vanuit Cyprus.
Ik ben aangenaam verrast door het pakketje en het horloge. Het was zowieso een mooie deal met een prettig contact.
Andreas (de verkoper) vertelde dat zijn zoon in Eindhoven gaat studeren…
Ik heb wat foto’s gemaakt en snel de zwarte Tropic gemonteerd.
De antraciet Wolbrook is onderweg…
FTFY. Het is inderdaad een aardige gast (ik heb ook contact met hem gehad). Hij is de ‘founder’ van de Squale Matic Thalassa en o.a. van de DW Facebook group. Hier een leuk stukkie over hem:
Veel plezier met je nieuwe aanwinst Erik!
Een ‘gewaagde’ 1521, wel lekker zomers.
Thanks Remco, ik ga dat stukje eens rustig lezen , en Andreas morgen n mailtje sturen, dat het horloge aangekomen is en bedanken voor de prettige gang van zaken.
Kan iemand @Tech-neut nog een keer uitleggen dat je meerdere reacties kan beantwoorden in één bericht … je gebruikt HF als een chatapp Erik! Haha. Je staat dan ook met stip op één als het om het aantal reacties gaat. Zelfs @Kleine_gup_in_grote_oceaan houdt het niet meer bij en die stond de afgelopen 8 edities met stip bovenaan.
Plaatje voor de sfeer, dé zwarte Thalassa. Mijn ex …
Hardnekkig misverstand. Hoeveel je post is op HF niet erg belangrijk. Je moet wél lekker meedoen én 365 dagen HF bezoeken (lees: ingelogd zijn). That’s it op dit moment! Oh en, je gedragen.
Nog 25 dagen Erik.
Zo dus …
Maar je reageert op één bericht en vervolgens quote je uit de anderen. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, vandaar ook de vraag of “iemand” dat even kan doen.
N linkje van … Hier plaatsen is ook lastig
Ik ben eigenlijk net van voor het computer tijdperk, wat ik kan heb ik mijzelf aangeleerd…
Ik doe ook alles hier vanaf mn Mobiel , zowieso komt de laptop haast niet meer aan…
Maar goed, maakt verder niet uit. Ik vind het gewoon grappig om te zien. Overigens via de mobiel is HF niet de meeste fijne site, maar dat heb je vast al gemerkt. In ieder geval hebben we je al wel geleerd hoe je plaatjes in plaats van schermprints van je eigen foto’s upload! Dat doe je bijna niet meer.