Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Thanks Remco, ik ga dat stukje eens rustig lezen :+1:, en Andreas morgen n mailtje sturen, dat het horloge aangekomen is en bedanken voor de prettige gang van zaken.

1 like

Kan iemand @Tech-neut nog een keer uitleggen dat je meerdere reacties kan beantwoorden in één bericht :joy: … je gebruikt HF als een chatapp Erik! Haha. Je staat dan ook met stip op één als het om het aantal reacties gaat. Zelfs @Kleine_gup_in_grote_oceaan houdt het niet meer bij en die stond de afgelopen 8 edities met stip bovenaan. :sunglasses:

Plaatje voor de sfeer, dé zwarte Thalassa. Mijn ex … :star_struck:

12 likes

:joy:

2 likes

Stuur maar n bericht Remco hoe dat moet

1 like

Ow man… En zelfs met bijna inactief zijn, sta ik nog op plek 2??

Dan is de rest wel heel erg inactief! :rofl::rofl::rofl:

4 likes

Wel goed voor de TL-status. #snaphetwel #lekkerbezig @Tech-neut !:smile::wink:

4 likes

En mij in de CC meenemen?

4 likes

Ouwe thee leut😜

3 likes

Gup drinkt tegenwoordig motorolie en benzine :laughing:

3 likes

Hardnekkig misverstand. Hoeveel je post is op HF niet erg belangrijk. Je moet wél lekker meedoen én 365 dagen HF bezoeken (lees: ingelogd zijn). That’s it op dit moment! Oh en, je gedragen. :joy:

Nog 25 dagen Erik. :partying_face:

Zo dus …
Maar je reageert op één bericht en vervolgens quote je uit de anderen. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, vandaar ook de vraag of “iemand” dat even kan doen. :wink:

#BoomerAlert … carbon gebruiken we niet meer. :beers:

4 likes

N linkje van … Hier plaatsen is ook lastig :hot_face:
Ik ben eigenlijk net van voor het computer tijdperk, wat ik kan heb ik mijzelf aangeleerd…
Ik doe ook alles hier vanaf mn Mobiel , zowieso komt de laptop haast niet meer aan…

2 likes

#MeToo … en ik ben zelfs een jaar ouder. :sunglasses:

Maar goed, maakt verder niet uit. Ik vind het gewoon grappig om te zien. Overigens via de mobiel is HF niet de meeste fijne site, maar dat heb je vast al gemerkt. In ieder geval hebben we je al wel geleerd hoe je plaatjes in plaats van schermprints van je eigen foto’s upload! Dat doe je bijna niet meer. :wink:

3 likes

Als je hem aan wil hebben, druk je op de aan-knop. Nee geintje!
Het is ook heel wat dat hele online gebeuren. Ik ben 25 maar vind het eigenlijk van de zotte dat je altijd maar bereikbaar moet zijn en dat allerlei belangrijke zaken via internet gaan. Als je het niet weet, moet je maar naar de bibliotheek om daar hulp te krijgen. Fijn dat het kan, maar bizar dat het überhaupt moet bestaan

4 likes

Is er eigenlijk nog de papieren versie van HF? :face_with_monocle: De nieuwe posts afgedrukt op A4 en wekelijks door de bus? :joy:

4 likes

Wie zegt dat?

Ik leg mijn werktelefoon op de trap, stil … social media doe ik nauwelijks aan mee en (zakelijk) LinkedIn ben ik ook mee gestopt sinds het bon ton is om elke dag te vertellen wat een geweldige dingen je gedaan hebt, hoe geweldig je presentatie is gegaan op je geweldige dag en dat je geweldig blij bent met alle geweldige contacten die je geweldig helpen bij het verwezenlijken van je geweldige ambities. Het is daar allemaal echt geweldig! Maar niet voor mij … :sunglasses: :joy:

Daar durf ik niet meer te komen.
Althans in Huizen …

:see_no_evil:

8 likes

Het nare is dat je gedwongen wordt om online te gebruiken omdat irl niet meer mogelijk is, meestal vanwege de bezuinigingen.
En dat er bijna geen privacy meer is , wat je zelf ook wel een beetje in de hand hebt.
Verder wordt internet gebruikt voor illegale activiteiten…
Maar het heeft natuurlijk ook zijn voordelen!

2 likes

Als je die nu nog terug gaat brengen zijn ze helemaal blij! Want dat hadden ze niet meer verwacht :sweat_smile:

3 likes

Kassie hoor, zo’n 1521 … :heart_eyes:

Uit den ouden doosch!

Ik moet hem nog lezen! :joy::joy::joy:

12 likes

:scream::scream::scream:

1 like

Ik denk dat ze inderdaad heel blij zijn, met zo’n hoofdsponsor. :sweat_smile: Reken je mee? 25c per week. Sinds 1989.

4 likes