Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Als je hem aan wil hebben, druk je op de aan-knop. Nee geintje!
Het is ook heel wat dat hele online gebeuren. Ik ben 25 maar vind het eigenlijk van de zotte dat je altijd maar bereikbaar moet zijn en dat allerlei belangrijke zaken via internet gaan. Als je het niet weet, moet je maar naar de bibliotheek om daar hulp te krijgen. Fijn dat het kan, maar bizar dat het überhaupt moet bestaan

4 likes

Is er eigenlijk nog de papieren versie van HF? :face_with_monocle: De nieuwe posts afgedrukt op A4 en wekelijks door de bus? :joy:

4 likes

Wie zegt dat?

Ik leg mijn werktelefoon op de trap, stil … social media doe ik nauwelijks aan mee en (zakelijk) LinkedIn ben ik ook mee gestopt sinds het bon ton is om elke dag te vertellen wat een geweldige dingen je gedaan hebt, hoe geweldig je presentatie is gegaan op je geweldige dag en dat je geweldig blij bent met alle geweldige contacten die je geweldig helpen bij het verwezenlijken van je geweldige ambities. Het is daar allemaal echt geweldig! Maar niet voor mij … :sunglasses: :joy:

Daar durf ik niet meer te komen.
Althans in Huizen …

:see_no_evil:

8 likes

Het nare is dat je gedwongen wordt om online te gebruiken omdat irl niet meer mogelijk is, meestal vanwege de bezuinigingen.
En dat er bijna geen privacy meer is , wat je zelf ook wel een beetje in de hand hebt.
Verder wordt internet gebruikt voor illegale activiteiten…
Maar het heeft natuurlijk ook zijn voordelen!

2 likes

Als je die nu nog terug gaat brengen zijn ze helemaal blij! Want dat hadden ze niet meer verwacht :sweat_smile:

3 likes

Kassie hoor, zo’n 1521 … :heart_eyes:

Uit den ouden doosch!

Ik moet hem nog lezen! :joy::joy::joy:

12 likes

:scream::scream::scream:

1 like

Ik denk dat ze inderdaad heel blij zijn, met zo’n hoofdsponsor. :sweat_smile: Reken je mee? 25c per week. Sinds 1989.

4 likes

Mensen, we zitten bijna op de 4K! Nog even door en dan redden we het, vanavond!:muscle:

3 likes

Nog meer mensen na @junior die iets willen opbiechten? :pray:

2 likes

Zal ik een beetje helpen dan?

17 likes

Wat wil je weten?

3 likes

lol

3 likes

Super gaaf!! Gefeliciteerd. :smiley: Die zal het goed doen op de GTG. :sunglasses: :raised_hands:

3 likes

Ja hoor. Kijk eens even.
Prachtig!

2 likes

Thanks! Ja dat denk ik ook wel.

Ik vind hem er , fijntjes, eruit zien.

14 likes

Pink Onda FTW! Veel plezier ermee. Laat die zomer maar komen!

5 likes

Nice, je weet dat de zoektocht altijd het leukste is :wink:

2 likes

Ach, de lol daarvan wordt altijd ernstig overdreven. :roll_eyes: :wink:

2 likes

Tof deze! :shark:
Gefeliciteerd en veel plezier ermee :+1::partying_face:

2 likes