Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Goed weekend allemaal! :sunglasses:

18 likes

Mooi oranje weekend.

18 likes

14 likes

Eej gaaf een nieuwe Tiger

9 likes

Maar wat zou de head-line “This isn’t a reissue” betekenen? :thinking: Toch een soort van nieuw model, of NOS?

1 like

Niet om nou de Karen te zijn :wink:. Maar dit vind ik het minst aantrekkelijke model van ons favo merk. :person_shrugging:

Ik zou denken een moderne interpretatie. Misschien net zoals mijn andere favoriet merk met de Carrera en Formula 1 deed. :thinking:

3 likes

Allemaal leuk maar ik heb liever dat ze variëren met de von buren kast., dat ze serieuze Lumen op alle horloges zetten., en een on the fly adjustment op de bracelet.,

Zo! tech heeft gesproken en neemt nu een Neut🍻

6 likes

Of verschillende elementen uit de tijd ofzo? Gezien die time travel

Zal wel gewoon een herinterpretatie zijn, ik weet niet hoe ze de 2001 laval noemde?

Dat lijkt me héél sterk, dat zouden ze nooit zo groots aankondigen (want dan zal de supply ook zeer beperkt zijn).

Ik vind hem ook lillik maar wel leuk dat ze het doen :grin: die band ziet er wel rouleaux tof uit :ok_hand:

Die vind ik de laatste tijd wel genoeg uitgemolken :sweat_smile:

3 likes

Ik heb het eens aandachtig doorgelezen, en het lijkt erop dat ze van oude Nos onderdelen een nieuw horloge in elkaar zetten :thinking:, misschien aangevuld met nieuw geproduceerde delen? Bv het uurwerk? Ik denk maar wat hardop hoor :sunglasses:

5 likes

Cheers @TagEd ik heb mezelf maar even getrakteerd op een esma’tje :crazy_face:

Nu geen Squale om de pols dus een plaatje van afgelopen weekend. De 1545 betoverde me weer met een zonnetje op de plaat, die zal deze zomer wel weer wat polstijd krijgen :grin:

16 likes

Over het uitmelken van de von buren kast, daar heb je gelijk in. En het houdt een keer op. En als duiker horloge fabrikant moet je eigenlijk toch een keer met iets echt nieuws komen om klanten te trekken, houden en om serieus genomen te worden.
Aan de andere kant, als je ziet hoe Omega de speedmaster uitmelkt…

3 likes

Voorbereid op het weekend! :crown:

17 likes

@SirSqualeWhale What do you say? :thinking:

4 likes

Band lijkt een NSA band te zijn. Dat lijkt mij erg mooi. :crossed_fingers:

Dit. :point_up_2:

3 likes

Ja zou het? Dat ze na al die jaren nog steeds laatjes opentrekken met NOS onderdelen? :sweat_smile: Zou wel leuk zijn! Ik hoop het stiekem ook.

Hear, hear!! :raised_hands: Dat lijkt me toch ook een heel eenvoudig verbeterpunt. Gewoon een paar laagjes extra lume smeren.

Ik dacht bij de naam "Tiger’ aan dat Ploprof model, maar er blijkt dus nog een ander model Tiger te zijn. Die Poprof vind ik stiekem wel gaaf. :star_struck:

Maar dit wordt hem dus? Plaatje van internet. Vintage model Tiger.

Mwa… je moet vooral steeds beter worden denk ik. En op veel vlakken hebben ze dat wel gedaan denk ik. Ze hebben toch wel aardig wat modellen uitgebracht (en ook weer discontinued) toch? Wat ik nog wel mis in de line-up is een leuk quartz modelletje. Als makkelijke grab-and-go.

6 likes

Of Squale Corallo? Credits naar iemand in de comments op Insta.

Nu ik de foto’s zie van een vintage exemplaar zie lijkt dat wel heel aanmerkelijk.

9 likes

Ja die bedoel ik, ik was in de veronderstelling dat dat ook een tiger is :thinking:

Zo eentje heeft laatst hier iemand opgepikt meen ik

3 likes

“Hmm dat weet ik niet. De band is sowieso anders, bij die twee vintage modellen in ieder geval. Ik vind hem best tof! Kan best wat zijn toch? Hopelijk net iets kleiner en verfijnder. 38mm bijv?

1 like

Ik vind hem lelijk :sweat_smile: maar de band (en sluiting) tof. Hij is wel funky, dat wel. En soms wordt iets mooi van lelijkheid :crazy_face:

En/of quartz (maar dan kunnen ze er waarschijnlijk niet genoeg voor vragen). Is deze niet al 38? Waren die 40?

2 likes

Pijnlijk :joy: Maar waar. :upside_down_face:

2 likes