Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

22 likes

Zo, poging 2, nu iets scherper… :nerd_face:

21 likes

Onderweg naar vakantie in Italië, dus mag de Squale mee.

20 likes

Goedemorgen allemaal!

Iedereen aan het uitbrakken?

Goede reis en fijne vakantie, kerel!

Fijne zondag, allemaal!

20 likes

Prachtige Squale, prima band er op!

1 like

Dank u! En hij draagt het fijnste van allemaal! :grimacing:

1 like

Nice, deze had ik gemist.
Dank je voor de credits maar dit ziet er super uit!

1 like

Oh, deze had ik een paar daagjes geleden gemaakt. Bandje heb ik al jaren liggen, past best leuk.

25 likes

Best een goede match, inderdaad! :ok_hand:

Zeker leuk, met dat gele stiksel. Maar blijf toch een tropic de beste combi vinden. Heb je nou die nieuwe camo al binnen, trouwens?

Ha, ja, eens hoor! En die bandjes met die golfjes doen het op de BEAMSen ook goed.
Camo komt hopelijk woensdag!

2 likes

Groetjes vanaf de waterkant!

13 likes

Ik weet het vrijwel zeker. In de naam van het bannerfilmpje (heet dat zo?) Staat zelfs “Corallo”. En dan nog een NOS NSA-band erop. :ok_hand:

Indeed. :saluting_face:

Benieuwd hoeveel er beschikbaar zullen zijn en wat de prijs wordt. :hourglass_flowing_sand: :money_mouth_face:

Ik word hier net wakker in e.o.a. gemeentplantsoen…maar gelukkig, ik heb 'm nog. :yawning_face: :smile:

17 likes

Nou zo te zien ben je al aardig scherp. :grin: :ok_hand:

Ok, Coralllo it is. Maar wat voor variant zouden ze als uitgangspunt gebruiken? Er lijken dus toch meerdere uitvoeringen van te zijn geweest.

2 likes

Goede middag! Weertje hè :sunny::grinning: geniet ervan!
Net terug van sporten en nu een broodje met koffie. Ik had de Matic maar af gedaan met sporten

15 likes

De bezel lijkt i.i.g. op die van @Tijdspraak . De rest blijft (nog heel even) gissen. Ik hoop vooral op een hele mooie (nieuwe) wijzerplaat. :crossed_fingers:

1 like

Heerlijk Blauw hè :star_struck:

1 like

Buon pomeriggio amici di Squale! :beers:

20 likes

Is this yours?

Bel tempo☀️

15 likes