Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Associatie uit het vakantiealbum

6 likes

:joy:

Zo, alle wassen weer gedraaid, belastingaangifte gedaan en de buurman is na uuuuurenlang met een lawaaierige Kärcher werkelijk iedere millimeter in z’n tuin schoongespoten te hebben, éíndelijk opgehouden!:grimacing::sweat_smile:

Dus nu even rustig, met een ijskoud biertje, in het zonnetje.

Cheers, Squalekroeggasten!:beers:

18 likes

17 likes

Ik hoop wel een maatje groter deze is maar een bescheiden 35mm

1 like

Weet er iemand een fatsoenlijke curved/fitted rubberen band voor een ‘sub-case’? :sweat_smile: ik kom alleen maar silicone tegen en da mot ik nie :crazy_face:

Mijn vrouw ook nie…:wink:

2 likes

Hoe moet die eruit zien? Tropic, plat, summit …
Gewoon fkm premium curved fitted intoetsen op Ali Express

1 like

In ieder geval blauw en mooi aansluiten :sweat_smile: verder liefst glad met een strookje in het midden ofzo.

Zoiets denk ik

1 like

Ongelofelijk, heb ik de jongens en meisjes van Squale vrijdag een mailtje gestuurd hoe het er voor staat met mijn 2001 en dat ze hem voorlopig niet op moeten sturen omdat ik deze woensdag (30-4) op vakantie ga. Wat denk je; krijg ik net een tracking link met verwachte bezorging 30-4 :sweat_smile:

6 likes

Hebben ze het zeker niet goed begrepen

2 likes

Ben je mooi klaar mee… Een goeie buur die hem tijdelijk op kan vangen? Of verzenden ze hem aangetekend?

2 likes

Goedemorgen Squale vrienden!

Nou, dat wordt de buren weer een keer lief aankijken. :sweat_smile:

Bij gebrek aan koffie, een andere ochtendfoto!

Fijne werkweek allen en @VriesKou happy vacation foreplay!

14 likes

Geen idee, ik vermoed gewoon aan de werkweek begonnen voordat de mailtjes van voor het weekend zijn gelezen :sweat_smile: (doe ik ook wel eens).

Dat lijkt me wel, maar dan moeten we inderdaad het buurvrouwtje

Misschien dat zij hem kan ophalen bij DHL na de mislukte bezorging en in ons huis kan leggen :sweat_smile:

Fijn dat ie onderweg terug is maar écht irritant dat het weer precies zo moet gaan :laughing: ik dacht er nog aan toen ik hem 5 weken geleden opstuurde maar had ook geen zin om daar nog 7 weken mee te wachten, want hoe groot is de kans :see_no_evil:

3 likes

In ieder geval fijn dat je deze toch al niet meer wilde nemen op vakantie. Anders had het helemaal zuur geweest. :sweat_smile:

2 likes

16 likes

Oooooh het komt helemaal goed jongens (denk ik)

Zou een alternatief bezorgadres ook op Gran Canaria mogen zijn :sweat_smile:

Ik had er 0,0 rekening mee gehouden dat ie vóór mijn vakantie klaar zou zijn :sweat_smile: als ie een dag eerder was geweest had ik hem zéker meegenomen. Maarja jammer de bammer.

6 likes

Hier nog steeds ‘het grote genieten’, met deze 1521 Marina Militare … :heart_eyes:

15 likes

Ik denk dat ik ook maar weer een keer de stalen band er aan hang. Heb daar best zin an!

3 likes

:x: niet dus, moet in The Netherlands zijn :crazy_face: dacht ik al want daar is natuurlijk voor betaald, beetje gek als ik hem dan op Gran Canaria kan zetten :sweat_smile:

Dat wordt ‘opslaan tijdens uw vakantie’

Kan nog even kijken of ie naar morgen springt maar kan me niet herinneren dat DHL ooit iets éérder heeft bezorgd dan ze zeggen :joy:

12 likes

Je mag hem wel hier opslaan, alleen weet ik dan niet zeker of ik hem weer laat gaan als jij weer terug bent. Kan zijn dat ik 'm hou. :joy:

Lekker dat 'ie al klaar is!
Dan kan die Squale Role… ûh die Y1545 weer terug in 't doosje. :sunglasses:

7NLH-ezgif.com-optimize

3 likes