De 2001 van Vries kan gewoon hier bezorgd worden dan zal ik m aan het zonlicht laten wennen en dan magtie naast zn Squale broertjes en zusjes slapen
Bijna goed junior, het is Squolex
Ey guppie jij denkt het kwik gaat boven de 20 uit komen, ik zal er eens staal aan hangen
Zeker, en dan draag ik mijn Matic op een Summit.
Ja, dat kan prima, doen maar unne foto van de Matic dan zal ik m nog eens bestuderen
Hahaha, ja… Dat is precies diegene die jij nog zoekt hoor… Daar is niks aan veranderd.
Ach, vooruit…
Ja inderdaad, die zou ik graag toevoegen aan de collectie! Dus als er hier of daar een beschikbaar komt, hoor ik het graag!
Volgens mij was er al iemand die dibs heeft afgeroepen op mijn exemplaar. Ik weet alleen niet meer zeker wie dat was…
Ik ben ook nog steeds niet van voornemens om hem te verkopen. Of er moet een mooie prijs dat ik niet kan weigeren, worden geboden.
Edit: Het is @Edwindegraaf die dibs heeft geroepen.
Ach ik ben ook nog steeds erg blij met de Light Blue matic , die wijzerplaat er haf alleen een donker blauwe bezel op moeten zitten
Heel fijn! Daar is het weer ook naar, om deze te dragen! Dat was de eerste Matic waar ik een beetje verliefd op werd.
Cross post uit wat dragen wij vandaag.
Toch maar weer even op zijn bijbehorende rubber bandje gezet! Betrappen jullie jezelf er ook op dat je af en toe aan dat vanille ruikende bandje moet snuffelen? Ik in ieder geval wel
Ja ik ook. Ik vind het stiekem ook altijd lekker als je zo’n vlaag van vanille ruikt als je bijvoorbeeld in de auto zit.
Nope, want geurloze bandjes. Als ik vanille ruik, dan denk ik aan ijs of een vrouwengeurtje.
Kopers tip; Leuke collectibles 1521 op eBay. Vanuit IT dus ook wat makkelijker met verzenden.
WOTD:
Maar minstens net zo leuk, deze NA! Twee dagen eerder dan verwacht ook nog @TagEd, ik heb ‘m net opgehaald.
Over leuke collectibles gesproken
Ik aan wc-verfrisser
Heel tof! Leuk patroon. Niet super goed afleesbaar denk ik? Maar dat is natuurlijk ook geen must voor desk-divers zoals wij.
Kijk, dat is een leuke meevaller!
Congratulazioni!
Heb je nou de set compleet?
Ondertussen, aftellen… Ben benieuwd!
Gewoon een leuk ding o en in een ‘lederen’ etui, doosje kom nou