Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

20 likes

Lekkeurrr! Nu is alles compleet en kun je de Full set verkopen. :joy:

2 likes

Leuk man! :heavy_check_mark:

1 like

Brings back memories…
Geweldige muziek.

2 likes

De horlogenerd in mij is ook goed aan bod gekomen.

10 likes

En voor het eerst v m’n leven het merk Zodiac irl gezien en ook maar even eentje gepast. Leuke horloges, vind ik.

16 likes

Thanks!

Huh, nee! Gaan we dus even niet doen! Ben niet zo’n flipperaar, als het om vinyl gaat.:sweat_smile:

Ja, ben best wel fan!

2 likes

Nog nooit gezien, maar erg mooi. Welk model is dit?

1 like

Dank! Het is een Montauk en te koop bij Long Island Watch: Squale Montauk 300M Swiss Automatic Diver with Frozen Silver Dial #MTK-23

Verkrijgbaar in 4 dialkleuren.

1 like

Buongiorno! :coffee:

Ik lees wel dagelijks even mee, maar ben een tikje minder actief omdat ik ‘in privé’ wat zaken te doen heb. Niets vervelends! Maar het kost wel tijd en de tijd die dan over is breng ik niet per se ook nog door op de MacBook … :wink:

Fijn weekend!
:beers:

18 likes

Goede middag All, en prettig weekend :+1:

17 likes

Even vanaf vakantie een onnozele vraag voor de kroeg; weten jullie of er een Squale servicepunt is in Nederland of gaat service altijd via Squale zelf?

Hier in Italië met mijn handen vol een stoepje over het hoofd gezien; clowneske buiteling was het gevolg. Enigste schade is de bezel van mijn Squale; die vond de schuif over het asfalt niet fijn. De rest van het horloge is gelukkig nog heel. Zal wel nieuwe bezel worden…

10 likes

Wat vond je er zelf van? Oftewel, zelf geen schade opgelopen (hoop ik!) … :thinking:
Things happen!

@royke74, [ding dong] “servicebalie alstublieft” … :sunglasses:

3 likes

Balen man!!! :unamused:

2 likes

Heel onnozel vond ik het zelf. Buiten de bezel en mijn gevoel van eigenwaarde verder gelukkig geen schade.

7 likes

Balen hoor. Hoe erg is de schade? Fotootje? Het blijft natuurlijk een toolwatch. Dus misschien is het niet eens zo storend als die technisch nog goed is?

1 like

Ja, het is ook niet heel erg…en ja; het is een toolwatch. Vervelendste is dat de rand nu heel hakerig is, dus mijn kleding blijft erachter hangen. Moeilijk op een foto vast te leggen:

8 likes

Dat is niet fijn nee. Dan snap ik wel dat je hem wilt laten vervangen. Niet vergeten om dit te melden bij je reisverzekering. :v:

4 likes

Vintage vibes deze middag. :sunglasses:

15 likes

Is het een 1521? Zo ja kun je dan als je ook maar een beetje handig bent, de bezel zelf vervangen (via de vier schroefjes). Je kunt Squale een mail sturen over de dat je een vervangende bezel wilt hebben, dan sturen ze hem naar je op.

Edit, zie nu pas je foto hierboven. Een sub39 toch? Geen idee of die bezel er makkelijk af te krijgen is.

2 likes