Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Lekker op het water, vandaag!:speedboat::ocean::sunny::sunglasses:

Geniet van jullie weekend, Squale famiglia!:beers:

16 likes

Goedemiddag Squale vrienden,

Ik liep voorbij, zag dat het terras netjes opgemaakt was en de deur van de kroeg open stond. Ik dacht gelijk, even snel buurten hier:

@ErnieP He vervelend. Ik snap je wel, direct maken. Hopelijk heeft het uurwerk niks opgelopen maar zo op de foto te zien lijkt het mee te vallen.

@TagEd he wat vervelend ook voor jouw! Op het water maar zonder Squale.

20 likes

Prima te zien, hoor… :confounded:

Ik wens jou evengoed een fijne voortzetting van de vakantie. Iedereen trouwens een fijne vakantie of lekker weekend!

16 likes

Pols van de vrouw😎

18 likes

Naaais! :grimacing:

1 like

De bezel zou ik adviseren naar Squale te sturen. Die mag dan naar Italië.
De bezel van bijv. de 1545 is zonder juiste tools niet te vervangen. De sub 39 durf ik niet te zeggen maar lijkt op dezelfde constructie. Mocht ik je kunnen helpen met een reparatie formulier toe te zenden hoor ik het graag.

6 likes

Thanks voor het antwoord! Ik had inmiddels dit online formulier gevonden. Ik zal het dan even via Squale zelf proberen. :crossed_fingers:

2 likes

Ah balen man! Ik ken het gevoel. Bij mij was het een Omega Seamaster :grimacing:

Misschien heb je een reisverzekering!? Zou je daar nog kunnen proberen de pijn iets te verzachten.

2 likes

Als je toch in Italië bent even terugrijden via Chiasso en ze lief aankijken of ze er een nieuwe op willen klikken? :innocent:

2 likes

Gloeiende, gloeiende…
Ligt er een MN van Erika in mijn PostNL afhaalautomaat, lukt het die gasten niet om me een PIN-code te sturen :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

2 likes

Mooie route…

2 likes

Pfffff :face_exhaling::nauseated_face:🫩 balen man.
Vandaag ook nog een bandje besteld, Nick Mankey wel ruim 4 weken wachten eer die binnen is.
De Pro serie dus geen band onder de horlogekast.

8 likes

Komt wel goed maar geduld is niet mijn kernkwaliteit :joy:

Cool!

2 likes

Je weet in ieder geval wel wat je ervoor terugkrijgt.

Welke maat? Dibs?:joy:

1 like

Loopt de classic Wel onder de kast door? :thinking:

Valt mee. Ik heb er twee keer 6 maanden op gewacht. 4 weken is een express levering voor Mr Mankey hoor :sweat_smile:

4 likes

20mm. :wink:

Pffffff hoop niet dat het zo lang gaat duren, had iets gelezen over 4 weken :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Website vermeldt nu ‘ several months’. Met alle respect, die Nick moet beter zijn best doen……

4 likes

Naait Nick die dingen zelf? :grimacing:

1 like

14 likes