Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Bijna zelfde werking.

Met bijna bedoel ik dat Tritium ongeveer een halftijd van 5 a 10 jaar heeft.

Luminova gloeit altijd op volle sterkte. Bij Tritium neemt de werking dus af naarmate de jaren verstrijken.

Tritium gaat verkleuren naarmate de jaren verstrijken. Luminova niet.

6 likes

Daar gaan wel heel wat jaren overheen :face_exhaling:
Deze is nu 27 jaar oud en begint een beetje te verkleuren.

De lume pip is al aardig verkleurd en de aluminium bezel ook door zon en zee. Een van de laatste R. met een tritium plaat. (Sorry geen Squale)

15 likes

Misschien mag je de R wel ruilen voor een echte Squale :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

:hugs::wink: heb de afgelopen jaren wel heel wat versies gehad, meer dan 8 en sluit ook niet uit dat er ooit nog weer eentje bij komt.

3 likes

Dat is helemaal niet erg! Vooral @TagEd is groot fan van dit type Rolex, dus die zal hiervan opfleuren. Heb je toevallig ook nog ergens een Speedmaster liggen waarvan je een plaatje kan posten? Vindt 'ie leuk! :sunglasses:

Hier trouwens wél een Squale, nog steeds met veel plezier … :wink:

18 likes

Helaas niet de Sub is mijn daily nu al weer ruim een half jaar iedere dag gedragen. Heb nog wel een Italiaanse beater ernaast.

Verder niets anders dit is mijn two-piece collectie.

16 likes

Sticking Tongue Out GIFs | Tenor

4 likes

Leuk verhaal en uitpluiswerk :+1::heavy_check_mark:

2 likes

Goedemorgen all!

Ben wat minder actief, want ontzettend druk. Nu toch even snel een kleine post van mij!

Fijne werkdag en de week is alweer bijna doormidden.

Bij gebrek aan Latte, vandaag thee. :sweat_smile:

18 likes

Prima toch!
Lekker rommelen. Zelf ook een paar dagen weg:

Vrijdag een nieuwe NA ophalen. Geen Squale, dus deze wordt hier niet getoond. Of misschien stiekem in een duo foto. :joy:

17 likes

Blikje Bier | Overtreders - S01E02 on Make a GIF

What A Shame GIFs - Find & Share on GIPHY

Yes Yes Yes GIFs | Tenor

3 likes

Speedmaster? :face_holding_back_tears: Met mooi vergeeld tritium? :raised_hands: Speciaal voor @TagEd dan.

Maar de indices waren luminova toch? Ik begreep zoiets uit een eerdere post. Wat dat betreft is het dan hetzelfde als mijn 1521. Tritium dial maar stiekem gewoon luminova. :shushing_face:

20 likes

Ja klopt helemaal :+1:

3 likes

21 likes

Mooi bandje. Waar komt deze vandaan?

1 like

Mooi setje :heart_eyes:

1 like

Alie per ongeluk

En alweer om de pols. Blijf mezelf verbazen over hoe vaak dat gebeurt.

17 likes

Leuk al die HFLE2024 in het topic. Heb hem vandaag ook (weer eens na keilange tijd) aan. Het is toch wel een heel geslaagd horloge.

16 likes