Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Zeker, al zeg ik het zelf.

17 likes

Leuk hè, dat heb ik met de Matic en ik weet niet waarom

2 likes

Ja erg mooi zo met de witte strap :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Klaar voor vanavond

20 likes

Ptahcron, fijne strap hoor!

13 likes

Vandaag ook een uitbreiding gedaan.

Naast de HFLE

Ben ik nu een squale master geworden.

Morgen pas om de pols.

26 likes

Zoo, Dik man!b🤩

2 likes

Congratz met de nieuwe aanwinst kerel!

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:

2 likes

Nieuwe clubmascotte.

Verder vandaag 'ns spontaan bij :sheep: & :lemon: binnengelopen, om de nieuwe TAG Heuer Formula 1 solar te passen…

…hadden ze 'm gewoon niet en ook geen idee wanneer ie binnenkomt!:roll_eyes:

Mooie set zo trouwens, @Pjottski ! Congratulazioni!:partying_face::champagne:

13 likes

Oh die heb ik hier wel zien liggen in de TH boutique :slight_smile: vond het niks (vooral niet voor dat geld) vind de nieuwste aquaracer wel leuk :ok_hand:maar érg duur en die glassbox (m.n. de skipper) zijn ook wel fraai (maar klein), lag ook een paarse.

5 likes

We mogen hier natuurlijk niet te lang over TH praten. :grimacing: Maar ik vind die Carrera chrono hier in het blauwe hoekje onwijs mooi. :star_struck: Dat die nog niet weg is.

4 likes

Ik bezig met een zoektocht naar de “perfecte band” voor mijn Sub 39 GMT. Ding heeft een 22mm bandaanzet en daardoor lijkt alles zo massief…

Origineel leder

Tropic:

BoR:

Heb ook nog de originele milanese band, maar die is echt heel lelijk…

Wat vinden jullie of hebben jullie een suggestie?

13 likes

:ok_hand::+1:

1 like

Ik heb me de laatste tijd wat verdiept in Squale, en ben van plan om me bij de Squale Kroeg te voegen.

Vanwege mijn smalle polsen zou ik willen beginnen met een Y1545 en midden in een verbouwing en een baby in huis komt de lagere prijs even goed uit :smiley: dat deze een beetje veel submariner lijkt te willen zijn, neem ik even voor lief, ik vind het ook gewoon oprecht een mooi horloge.

Om dan als de verbouwingen hier in huis voorbij zijn voor een mooie 1521 te gaan indien een maatje mij lijkt af te gaan :sunglasses:

Impulsief als ik ben dan geboden en een akkoord op C24 voor een mooie prijs, maar nu kom ik op een andere site hetzelfde horloge tegen waar die al meer dan 300 dagen te koop staat. Mis ik hier iets of is deze gewoon legit?

En I know, opzoekwerk voor beslissingen, maar soms wint de impulsiviteit het van het verstand als het om niet te grote bedragen gaat :sweat_smile::sweat_smile:

Cheers​:shark::shark:

5 likes

Ik zie niks geks, ik heb een iets andere caseback en deze heeft de oude bracelet.

Maar niks raars, ik kan me ook écht niet voorstellen dat een Squale 1545 wordt nagemaakt o.i.d.

Of ie netjes loopt is van een plaatje niet te zeggen :wink: en misschien is wat jij een nette prijs vindt nog steeds wel te veel voor een ander :man_shrugging:

1 like

Waar is

Ik wel. En het is natuurlijk geen Moonswatch meuk. De F1 is een horloge dat je gewoon zonder problemen en met nul onderhoud, of wat dan ook, draagt en het ziet er nog leuk en onderscheidend uit ook. Daarnaast is de prijs, gekeken naar de prijzen van de overige modellen, reëel, vind ik.

Zeker leuk en een stuk beter geprijsd dan bijvoorbeeld een Seamaster.

Absoluut! En de maat is perfect voor mijn 17,5cm pols.

Ja, die hadden ze wél bij S&C en heb ik vandaag dus voor het eerst irl gezien. Erg gaaf, vind ik. :star_struck: :sunglasses:

1 like

Vind eigenlijk geen van de banden heel gek staan. Maar misschien het originele leder nog wel het beste. De stiksels maken 'm optisch iets smaller. Dat doet 'm goed, vind ik.

3 likes

Tja 22 staat altijd wat meer massief en dat terwijl de 39Sub dat juist helemaal niet is.
Die originele leren toont dan nog iets smaller door dat stiksel
@TagEd
Lees dus net hetzelfde bij :wink:

3 likes

Deze gezien?

Squale 1545 Ferrovia

5 likes