Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Prima keuze!

Ik ook.

Ziet er niet vreemd uit, in mijn beleving. Maar ik ben slechts een liefhebber en geen expert.

Zou zomaar kunnen. Ik heb sowieso ‘Squale hommages’ gezien en bedenk dat goedkope Casiootjes en Seikootjes 5 óók worden nagemaakt. :person_shrugging:

3 likes

Die is zeker tof :+1:

1 like

Vanavond deze maar weer 'ns uit de kist gevist. Erg leuke herinneringen aan dit project en sowieso nog steeds een fraai horloge, vind ik dan. :blush:

12 likes

Heb je al eens een summit geprobeerd? Is ook wel massief/dik, maar jenever ken tell. :joy:

Doen! :sunglasses:

Oh, en gedaan! Congratz!

Wellicht ook op c24 gezet, omdat op die andere site niet genoeg animo was? :man_shrugging:t4:

Het gebeurt wel eens dat je ergens iets te koop aanbiedt, waar geen animo voor is. Gebeurt hier in het blauwe gedeelte ook genoeg. :face_with_peeking_eye:

Ik ben ze ook nog niet tegengekomen…

Dan weer wel! Om precies te zijn, van de 1521.

1 like

Die is top :ok_hand:

16 likes

Ik zou eens kijken naar een Diaboliq Paratrooper.
Die zijn echt lekker…

1 like

Que…?? Zegt me zo niks :see_no_evil:

1 like

Ik zou het ook wel gek vinden…:smiley:

Had ik niet gezien… deze was nog iets goedkoper, maar wel licht gebruikt…

Thx!

True… :smiley:

:sunglasses::beer::beer:

Wel, het zal waarschijnlijk zo wel iets zijn. Ik ga dan dus gewoon genieten van mijn aankoop en in spanning de postdienst afwachten :sunglasses::shark:

4 likes

Vlakbij die duinen waarvan jij de naam wist :sweat_smile: Gran Canaria

Klopt maar die zijn ook te hoog :sweat_smile:

(Zelfs hier :crazy_face:)

Mwoah verschil begint te klein te worden vind ik, €4.150 voor een Aquaracer mèh

Ik heb dezelfde polsmaat maar vond het wat klein/of beter gezegd opgepropt op de dial. Het horloge an sich niet. Ik vond de nivada chrono in 39mm ook minder fijn ogen dan de hanhart in 42mm. Ik ben dan ook geen echte chrono liefhebber :sweat_smile: máár ik vond hem wel mooi :ok_hand: niks voor mij maar mooiste model in de collectie.

De OEM oyster?

Ja van addiesdive/steeldive van een 1521 (die voor verschillende andere merken ook is gebruikt). Voor Casio’s en goedkope Seiko’s is een grote afzetmarkt dus als het dan nog €5 goedkoper kan :wink: voor een (te dure) Squale sub-hommage is denk ik onvoldoende animo om dáár nog een fake van te maken.

Dat zal wel een inruil van @Joshido zijn geweest? :stuck_out_tongue_winking_eye: die is leuk :ok_hand: maar mij te duur voor een 1545 als je voor €650 geregeld een 1521 of Matic kunt kopen.

3 likes

Zo aan de pols is die wel echt vet :sunglasses:

9 likes

#MeToo :see_no_evil:

2 likes

Hier ook :sob:

1 like

Ik ook druk. Retedruk, echt niet normaal.
Maar ik sla met er doorheen😎

19 likes

Ah, Dunas de Maspalomas. Hmm, da’s nét effe te ver om er even eentje te gaan passen. :sweat_smile: :wink:

De laatste jaren zijn (bijna) alle horlogeprijzen enorm gestegen en dus, imo, per definitie

Maar ja, toch ga ik nog wel 'ns voor de bijl. En zo’n Glassbox is er toch wel eentje waarvoor ik serieus zou kunnen vallen. Nu nog even het geld bij elkaar harken. :thinking:

Ja, zou kunnen.

2 likes

:crazy_face::wink: dat is inderdaad het geval, top horloge hoor maar ben overstag gegaan voor wederom een Seiko.

1 like

5 likes

Iemand toevallig een zwarte of blauwe Squale 1545 waar ie vanaf wil? :grimacing:
Ik mis toch weer een Squale en ben al een tijdje opzoek.

3 likes

Jaap volgens mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar jij hebt ze juist graag met Mercedes hands toch?

17 likes

Buongiorno, Squale amici!:coffee::sunny:

21 likes

Klopt, en bij voorkeur zwart :grin:

2 likes