Vlakbij die duinen waarvan jij de naam wist Gran Canaria
Klopt maar die zijn ook te hoog
(Zelfs hier )
Mwoah verschil begint te klein te worden vind ik, €4.150 voor een Aquaracer mèh
Ik heb dezelfde polsmaat maar vond het wat klein/of beter gezegd opgepropt op de dial. Het horloge an sich niet. Ik vond de nivada chrono in 39mm ook minder fijn ogen dan de hanhart in 42mm. Ik ben dan ook geen echte chrono liefhebber máár ik vond hem wel mooi niks voor mij maar mooiste model in de collectie.
De OEM oyster?
Ja van addiesdive/steeldive van een 1521 (die voor verschillende andere merken ook is gebruikt). Voor Casio’s en goedkope Seiko’s is een grote afzetmarkt dus als het dan nog €5 goedkoper kan voor een (te dure) Squale sub-hommage is denk ik onvoldoende animo om dáár nog een fake van te maken.
Dat zal wel een inruil van @Joshido zijn geweest? die is leuk maar mij te duur voor een 1545 als je voor €650 geregeld een 1521 of Matic kunt kopen.
Ah, Dunas de Maspalomas. Hmm, da’s nét effe te ver om er even eentje te gaan passen.
De laatste jaren zijn (bijna) alle horlogeprijzen enorm gestegen en dus, imo, per definitie
Maar ja, toch ga ik nog wel 'ns voor de bijl. En zo’n Glassbox is er toch wel eentje waarvoor ik serieus zou kunnen vallen. Nu nog even het geld bij elkaar harken.