Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Hey, goed om te horen, man! Ja, en blijft sowieso een gaaf horloge! Geniet er (weer) van! :beers:

Ziet er goed uit, man! Enjoy! :sunglasses: :sunny: :desert_island: :ocean:

3 likes

Branieschopper! :rofl:

3 likes

Goeiesmorgens

22 likes

20 likes

Moggûh :kissing_heart:

18 likes

Goeiemorgen mannen :coffee:

23 likes

Een heerlijke start, vanmorgen.:sunglasses:

Vandaag nog een dagje de Aquaracer. Maar ik voel weer een switch naar een Squale aankomen. :grin:

18 likes

Even een kleine vitamine D pauze :sunglasses:

22 likes

Moeilijk te geloven misschien, maar de gewone Classic 1521 heb ik nog niet in de collectie gehad. Een COSC op staal had dat in één keer keer meer dan goed moeten maken, dus dat was het spaardoel al een tijdje. Daar kwam wel steeds van alles tussen, zoals dat gaat bij mij (die citroenhaai kon ik bijvoorbeeld echt niet laten liggen), en nu eigenlijk weer.
Die ene advertentie op Marktplaats van vorige week was ‘t deze keer, toch een gewone, maar dan wel met een Long Island Watch saffieren insert, die ik persoonlijk erg goed gelukt vind. Op staal duwt deze de COSC toch weer even flink naar de achtergrond…

26 likes

Zeker mooi op staal, gefeliciteerd! Ik kan me slechtere zoethoudertjes indenken :wink:

4 likes

Lekkere aanwinst weer @Royce!

Geniet er volle bak van, maar jou kennende, komt ie gewoon weer in de kist bij de rest van de verzameling(en).

Zoals dat gaat, bij jou. :rofl:

1 like

20 likes

Zekers, en ook daar kan ik er zeker van genieten! :blush::wink:

Edit: ik heb nu nog één plekje open in de BEAMS-doos, dus daarna zou ‘t in theorie weer even klaar moeten zijn… :sweat_smile:

3 likes

Ik ben even de kroeg uit. NA kwam net binnen, en bandje is op maat gemaakt.

#komweerterughoor :kissing_heart:

10 likes

Goede(na)middag Squale vrienden! :beers:

Ik ga straks even ‘alle gemiste oproepen’ beantwoorden, want ik heb weer een hoop gemist zie ik. Fraaie aanwinsten, vakantievreugde en the return of the 2001. Eindelijk! :wink:

17 likes

minions-heart

Enne, zo te lezen boven verwachting aangepakt! Ziet er niet alleen tof uit maar ook technisch helemaal top. Mooi. Laat dat blauwe ding maar in de kist zitten … :sunglasses:

Tjeetje, waar hang jij uit?

Minion_Beacjfun

Dat ziet er goed uit! Lekker man. Op vakantie? If so, geniet ervan … :beach_umbrella: :cocktail:

En? Is het wat je ervan verwacht had? Ik vind de gewone (‘Classic’) de OG onder de 1521’s. Als Von Büren liefhebber moet je deze minstens één keer hebben gedragen. Tof ding. Op de stalen band wel een beetje bling bling of valt dat wel mee?

Staat je goed in ieder geval! :star_struck:
Van harte en veel draagplezier.

controlling-laugh-laughing

6 likes

Huh hedde promotie gemaakt maat? :crazy_face:

2 likes

Zo na enige tijd geen squale mag ik mij hier weer melden.

31 likes

Scherp Kouwe! :wink:

Er komt nog een berichtje van @Jur, maar inderdaad ik mag (voorlopig) even een handje helpen. Ik had trouwens al bijna het complete Squale Topic weggegooid … :see_no_evil: ik heb er ineens allemaal knopjes bij. Oh oh.

Lekker Sjaak!
Toffe ice-blue (als ik me niet vergis). :star_struck:

12 likes

Ja naïs :ok_hand: loopt sinds ik hem heb aangezwengeld nog steeds op de seconde gelijk :drooling_face: nog beter dan de COSC :sweat_smile: (klein goedmakertje voor een k#dt kroon :crazy_face: zouden ze op de 1521 ook moeten doen :speak_no_evil:)

En tóch is die ook leuk, ik zweer het die brush op de lugs is mooier dan die van de COSC. Die moet je een keer in het echt zien. Verder is het natuurlijk een ultra saai generiek design :upside_down_face:

Maar hij ligt inderdaad in de kist :sweat_smile: naast de 1521 (en die gaan daar allebei nog wel even blijven)

Welkom terug!

That’s my middle name :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik kreeg ook allemaal rare meldingen en belletjes die ik nog nooit heb gehad :joy: gaat helemaal goed komen zie ik al

4 likes