Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

A60b

Dat zouden mijn woorden kunnen zijn en ik knap daar eerlijk gezegd toch wel een beetje op af, hoe mooi de afwerking ook is. Maar, to each their own … het zou niet best zijn als we allemaal dezelfde smaak zouden hebben. Dan wordt het pas echt saai!

4 likes

Verhip, je bent gewoon mod geworden, @junior.

Ik dacht al, volgens mij zag ik ook een soort bericht van ‘foutje’ voorbijkomen, gevolgd door een ninja Edit. :joy:

Maar :point_down: dus… :rofl:

:rofl:

2 likes

1967 to 1994

23 likes

1967

25 likes

1994

24 likes

Gefeliciteerd! Moderator die squale fan is. Krijgt squale misschien wel een eigen kleur, naast het groene gedeelte :crazy_face:

6 likes

Approved :white_check_mark:

3 likes

… moeten we dat willen? :sunglasses:

Ik zou dan voor de kleur blauw gaan maar dat lijkt me wel een tikje verwarrend. Nog een blauwtint. Nee joh, we houden de kroeg gewoon open! Gezellig zat volgens mij. :beers:

4 likes

Gefeliciteerd met de benoeming! Dus je bent vanaf nu veel actief in Rolex-Only? :joy:

2 likes

En die knopjes heb je meteen allemaal even geprobeerd? Ik kreeg ineens allerlei vreemde meldingen, fijn om te weten wat de oorzaak is :wink:

Dussss, gefeliciteerd @junior !

image

7 likes

Same here en nu krijg ik ook een melding elke keer als er iemand in dit topic post. Zal heel HF wel krijgen nu :sweat_smile:

En ik heb geeneens een Squale :shark:

3 likes

Maar misschien wil je er nu wel een Martijn? :joy: :ok_hand:

4 likes

Prachtige Squale😁!

3 likes

21 likes

Heel gaaf! Met die insert is ie natuurlijk niet helemaal OG, maar wel helemaal wat ik zocht/had verwacht. Leuk detail: deze is volgens de bon in 2016 in Engeland bij Page & Cooper gekocht; volgens mij heeft deze club een speciale band met Squale, iets waar @SirSqualeWhale vast meer van weet.

Yes.

Valt wel mee! Die COSC stond op het lijstje vanwege de geborstelde band, maar dit is ook genieten. :grin:

2 likes

Hahah dat had ik ook maar ik dacht dat ik de enige was :joy:

Heb hem onder van ‘geobserveerd’ naar ‘volgen’ gezet. Alleen ik heb hem niet zelf op ‘geobserveerd’ gezet :sweat_smile: @junior ?! Pleh :joy:

4 likes

Same!. Wel leuk zo maar even de mail melding er af gehaald :sweat_smile: :rofl:

3 likes

Ik wil en ik heb geen sQuale …stop eens met spammen!!!

1 like

Ik ook niet! Kan wel zijn dat het met de herstelactie op een soort van default is teruggezet. Ik weet het oprecht niet…

@Jur, heb jij een ingeving waarom bij iedereen(?) ‘Volgen’ ineens op “Geobserveerd” staat? Ook bij mij trouwens. :see_no_evil:

2 likes

8 jaar geleden deze in bezit gehad:

Nu deze in bestelling!

Oude liefde (rvs) roest niet!

26 likes