Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Ja lekker dan. Ik word hier niet echt blij van. Mijn hele email stroomt vol :angry:

Eerst ff op cursus vriend

2 likes

All,

ik heb niks aan die instelling veranderd maar het kan wel een dominosteentje zijn geweest.

Maar goed, even ‘Geobserveerd’ terugzetten naar ‘Volgen’ of als je het helemaal niet wil volgen naar “Normaal”. Opgelost! :wink:

:arrow_down:

5 likes

Rustaagh! :v: Junior zit nog in z’n proeftijd he. Laten we het nog even door de vingers zien. :face_with_peeking_eye:

5 likes

Ik krijg inmiddels van elke post in het squale topic een bericht ( met een belletje ) terwijl ik helemaal géén squale heb @junior .

2 likes

Drie posts hierboven staat de oplossing. :slight_smile:

3 likes

Thanks junior voor de oplossing.

Enne…

Gefeliciteerd met je promotie!

2 likes

Waar is mijn vlag?

2 likes

Hoop dingen die ineens fout lopen door de benoeming van @junior , kan geen toeval zijn

Ik meld me vandaag ook weer eens in de kroeg, blijft een mooie en ik ben er nog steeds ongelofelijk blij mee :sunglasses:

Nu lekker Mahler festival volgen :notes:

20 likes

Lekker bezig @junior , ik heb ineens een hele andere avatar. :face_with_raised_eyebrow: :lying_face:

3 likes

lol

Ineens een hoop mensen die we al een tijdje niet meer gezien hebben!
Gezellig. Hoe zou dat toch komen … :thinking: :joy:

PS De oplossing, leerzaam bovendien: Klik. :beers:

7 likes

Heeft niks met de meldingen te maken :innocent: Ik had weer eens zin in de kroeg :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

7NLH-ezgif.com-optimize

4 likes

Plaatje voor de sfeer … :beers:

PS Kreeg je een onverwachte melding over dit bericht? Klik hier …

22 likes

Geintje!

Ik kwam er zo wel achter dat je een moderator geworden bent!

Gefeliciteerd Remco!

Trap ze op den Squale! :joy::+1:

2 likes

Rookie mistake.
Met jou als mod kan ik een algehele ban op oranje bandjes wel schudden he?

5 likes

Vrees van wel!
Dit is toch best fraai … :sunglasses: :wink:

21 likes

Yes :star_struck:

3 likes

Dit zijn wel de mooiste, maar allememaggie wat een prijzen.

2 likes

Vintage Squale still represent amazing value compared to the big brands. And they are very well designed watches.

2 likes

Hey, jou een tijd niet gezien! Alles goed, hoop ik?

Nice, man! Congratulazioni! :beers:

image
Hey, watskebeurt?

Thanks, mijn leven is one big holiday! :stuck_out_tongue_winking_eye: :sunny: :sunglasses:

Maar, geloof het of niet. Deze is genomen aan onze eigen Hollandse kust! Waar ik graag mag uithangen en bij mij om de hoek, zeg maar. Genomen met nauwelijks een filtertje, ook nog. Echt waar. :person_shrugging:

Edit: Ah! Congrats! Nou, bij jou in goede handen, denk ik.

Hoewel… :open_mouth: :thinking: :grin:

Zo, en wat voor een! Congratulazioni! :beers:

Heerlijke vintage Squale orgie! I love it! :heart_eyes:

Ah, een van de leukere Squales, vind ik. Maar ik ben natuurlijk niet helemaal objectief. :sweat_smile:

16 likes