Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Ja hier ook hetzelfde na een week of vier… Maar ga dan denk liever ik voor de blasted 1521 versie de volgende ronde… Of de HFLE.

1 like

14 likes

Nog steeds meesterlijk genieten

19 likes

Ook de HFLE mag er zijn natuurlijk

14 likes

15 likes

16 likes

Welkom terug, Thijssie enne
NA Squale 1521 - Algemene Horlogepraat - Horlogeforum.nl - het forum voor  liefhebbers van horloges

2 likes

15 likes

Thanks Edwin! Toen ik laatste zonder aanleiding de kroeg bleek te volgen (thanks @junior) heb ik dat als teken beschouwd. Kijken of het dit keer geen vluchtig bezoek is maar een meer permanent lidmaatschap.

1 like

Wellicht iets voor de liefhebbers hier. Toffe Squale 1553 uitvoering te koop op Vinted. :ok_hand:

8 likes

Vind dit wel wat voor @junior .
Hij zoekt al heel lang een 1553 en zit sinds kort bij de (forum)politie. :policeman:

8 likes

True. Maar wel graag de ‘gewone’, in nieuwstaat en tegen een normale prijs. Deze voldoet in alle opzichten … niet. :wink:

Alsof dat belangrijk is … :joy::joy::joy:
Iedereen is er maar druk mee. Over druk gesproken, ik ga weer even verder met mijn IKEA kastje. Heb daarom mijn Squale even afgedaan, maar die gaat later vandaag gewoon weer om de pols.

Toedels! :beers:

PS Exact deze 1553 dus, dus niet die met een ‘Mercedes’ wijzer. Oh enne, liefst mét de OEM rubberen band.

Foto even geleend van @Petteflet. :wink:

13 likes

Die heeft heel lang op MP te koop gestaan.

1 like

Cheers, Squale amici!:beers:

13 likes

Mooi bandje, maar door de ‘flare’ en de lengte van de lugs draagt ie niet ideaal/moet ie om de lugs heen knikken (snappie?). Mss moet ik de band stukje amputeren…

Of mss toch een andere band.
Hoe staat/past een Isofrane (-achtige) band op een 1521? Te dik of wel mooi? Ben bang dat met een dikke/stugge band de kast teveel van de pols getild wordt…

Andere suggesties voor zwart rubber?

11 likes

Oké die heb ik dan gemist. Of wellicht was het al wat langer geleden?

Toch vind ik zo’n special 1553 van de Wehrmacht Bundeswehr toch wel heel tof. Het is dat ik al de tt heb. :grimacing:

14 likes

:hear_no_evil: Niet doen!

Hij staat toch helemaal prima. :ok_hand:

2 likes

13 likes

Dat is bij de OG Squale met die golfjes ook :sweat_smile: echt dom :laughing:

Te dik, dan steekt ie weer boven de lugs uit.

Gewoon de Tropic :stuck_out_tongue_winking_eye: of als ie wat dikker/stugger moet die rally tropic

Of zo’n Alie summit :ok_hand: een beetje dik voor de 1521 maar kan net

2 likes