Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 9)

Thanks!

Vind de tropic met die grote luchtgaten tof, maar de 140 eu minder tof…

Mss als ik mn Tudor band verkoop…

2 likes

Ja die bedoelde ik met rally tropic :+1: heb hem nu op m’n 1521, die steekt wel ook een beetje uit bij de lugs (in de dikte/hoogte).

1 like

Er is op Ali waarschijnlijk wel een betaalbaar en prima alternatief te vinden.

Goedemorgen Squalisti!

Iedereen een goed weekend gehad? Ik had een druk programma, dus geen enkel moment de tijd gehad/genomen om even HF te checken.

Deze week is het ook nog erg druk, want ik moet nog van alles doen en afhandelen, voordat ik volgende week op vakantie ga.

Ik wens jullie een hele fijne start van de dag en een mooie week!

Ps.: Ik ben nog steeds in de Seiko MM200 mood! Toch fijn dat ik hem niet heb verkocht!

Toedels!

16 likes

Waar gaat de reis naartoe? In ieder geval geniet ervan :+1:

Bij mij blijft de 2001 uitstekend plakken :ok_hand:

14 likes

We gaan nog een keer Curaçao verkennen, maar dan met het hele gezin! :grimacing:

Ik voorzie iets blauws in het blauw… :sweat_smile:

2 likes

Lekker man!

Mwoah denk dat ik die er voorlopig gewoon naast hou (net als de COSC). Misschien komt er wel weer een tijd dat ik zin heb in iets anders, dan is het toch handig als ik dat gewoon heb liggen :stuck_out_tongue_winking_eye: :sweat_smile:

1 like

Geniet van je vakantie man !! Je hebbe het verdiend zumme mae zegge :saluting_face:. Doe je de schildpadjes de groeten.

En vergeet geen GMT vakantie horloge, zodat je kan zien dat de kroeg hier open is :kissing_heart:

3 likes

Laat ie die nou net geen meer hebben :crazy_face: kopen @Kleine_gup_in_grote_oceaan !

2 likes

Heb een Gshock die uit zichzelf de tijd goed zet.:crazy_face:

1 like

Speaking of which :sweat_smile:

Bedankt hè @Kleine_gup_in_grote_oceaan :crazy_face:

Neeh die gaat niet weg man, prima ding :ok_hand:

Tenzij er iemand om komt bedelen en ik toevallig net moet tanken :joy:

13 likes

Graag gedaan, pik! :joy:

:rofl:

1 like

Heeft er iemand misschien nog een blauwe summit in 20mm liggen die niet wordt gebruikt? Anders bestellen we hem bij oompje.

1 like

Can’t help you there, maat!

1 like

Geen koffie maar ijs :blush:

11 likes

Die ziet er lekker uit, en de horloge mag er ook zijn. :joy:

2 likes

5 likes