Fijne vakantie Kleine Gup
CongratZ , mooie kleur ook
Of die er gaat komen weet ik nog niet…
Ik vind het een mooie kleur blauw, een beetje gekleede Squale, een 1521 met Matic indices staat wel op mn wishlist., maar ik vind de bezel wat minder en als ik dan zie dat de markering wegvalt op de foto… daar word ik niet blij van.
Misschien moet ik vragen of ze hem ook met een andere bezel kunnen leveren
Zwarte strap en polished bracelet heb ik liggen en ik vind m op wit Tropic ook gaaf!
En misschien moet ik gewoon wachten tot er n x een blauwe Matic Thalassa voorbij komt , dan heb ik gelijk een bol glaasje.
Ik zal het eens rustig laten bezinken
Thanks mannen!
Zo smaakte hij ook niet!
Geniet ervan, gozer!
Congratulazioni en mooie aanwinst!
Thanks, maatje!
Ik zou hem eigenlijk in het echt moeten zien,
Ik voel een mini-GTG aankomen!
Goeie vakantie gewenst
Dat snap ik wel!
Toffe band, de Squale stalen band voor de 1521 …
Fijne avond!
Hmmm, ik klik 'm niet aan hoor, deze keer.
Maareh, ik heb echt heel wat Seiko’s gehad en heb er nog steeds twee. Maar ik draag ze eigenlijk nooit meer dan 'n dag of twee. Niks mis mee. Maar, gewoon geen Squale.
… gelukkig niet, want dan had ik geen enkele reden gehad om deze Astron erbij te kopen!
In dat mattte is ie ook erg mooi👌
Deze is brushed, maar inderdaad… erg mooie band!
Had hem ook bij mijn Matic.
Sterker nog, het was voor mij dé reden om na een jaar ‘vreemdgaan’ weer terug te komen bij Squale. Ik miste echt een goede aansluitende stalen band bij mijn vorige Matic/1521’s. Rubber kan de Von Büren kast prima hebben, maar deze combi oogt heel tof! Vind ik.
Grappig hoe iedereen daar anders in zit, ik vind een Von Büren kast op alles prima maar niet op staal
En lekker dat dat hier ook gezegd kan worden zonder dat er één of ander haantje zich op zijn piemeltje getrapt voelt…
Zin in! Alleen al om de verzameling te laten zien aan mensen die ‘t kunnen waarderen (zelfs al verklaren ze me voor gek )…
@Tech-neut welkom in Schoonhoven in ieder geval dus!