Dat lijkt me erg leuk!
Wordt vervolgd
Schoonhoven is de thuisbasis van de Thalassa, https://www.rederijthalassa.nl/, gedroomde locatie meteen voor een iets grotere GTG…
Frisse combi!
Tof.
Wind en zon waren er in elk geval genoeg.
Geniet ervan!
Dat je je bezel eens een keer normaal moet zetten (kleurencombinatie is verder wel leuk hoor
)
Zo bijvoorbeeld
Huh?! Klopt ja heb een 4e Squale geadopteerd
En wat voor een!
Lekker hoor.
Ik ben even kwijt hoeveel je er inmiddels weer hebt, maar ben je @Royce al voorbij?
Op een boot met een biertje, lekkerrrrr.
Plons……….
Haha krijgt die wel jouw?
Zijn het dan echt alleen die Mercedes hands die je op die andere 1545 zo triggeren
Bende gek joh, die heeft alleen al meer BEAMS in de collectie
Ik vind dit ook iets weg hebben van een ander bekend merk maar inderdaad door de wijzers is deze voor mij iets minder storend. Ik zou 'm zelf ook wel dragen maar die blauwe … ûh, nee sorry ik zou sowieso na de 2001 Heritage niks meer gekocht hebben.
Ow, ninja …
Band staat best goed. Maar man, zet die bezel even goed. Ik trek dit echt niet! Zou er zelf helemaal gek van worden!
Edit: ah, ik ben niet de enige!
Count me in!
Nummer 4 is erg mooi!
Hey, nice! Congratulazioni! Lekker bezig!!
Pfjoew, that’s better!
Ik wil niet dat jullie door mij bij de psych terecht komen…
Probeert de ‘geeft toch niet-gif’ in te voegen
Had ook niet gehoeven eigenlijk ik heb de 1521 cosc wel ook erna gekocht. De 2001 is op dit moment de langst zittende (in de collectie)
nu is het wel even klaar denk ik.
Altijd wat spijt gehouden van het wegdoen van m’n zwarte 1545 GMT maar heb me erbij neergelegd dat ik die niet terug ga vinden (als ik hem tegenkom sla ik wel gelijk toe). Vond deze kleur op foto’s nooit zo pakken maar is in het echt wel leuk/mooi.
Grazie
Nogal!
Heb net al rode-vlekken-zalf moeten halen
Geweldig