Squale only (Deel 1)

Kijk eens hoe ze mijn pols knuffelt :ok_hand:

10 likes

De hobby is geld verdienen door te investeren. Geld moet toch renderen. Die klok komt er wel weer als ik met mijn beentjes omhoog in de zon kan gaan liggen.

3 likes

19 likes

Squale mailde me dat ze 'm kunnen leveren, vanuit Italië via Zwitserland met in verhouding best wel hoge verzendkosten enzo. Daarna ook Gnomon even gevraagd en die liet me weten dat ze dit bandje op korte termijn weer zouden krijgen (overigens ook de blauwe). Ik kreeg afgelopen week een seintje van ze dat 'ie weer in de winkel lag, dus zojuist besteld.

… een oranje bandje op Koningsdag! Zo cliché. Maar wel leuk. :partying_face:

5 likes

Heerlijk zomers klokkie! Ik vind de sluiting die je hebt laten polijsten echt héél geslaagd voor dit horloge. Ziet er top uit. :ok_hand:

2 likes

Thnx! Ik heb nog een extra Miltat sluiting in stickers mocht iemand interesse hebben.

2 likes

Vandaag deze omgehad en dit is toch zo een horloge waarbij je de grens overgaat van materialisme naar pure emotie als je die wijzerplaat in de zon ziet…

11 likes

Heftig.

2 likes

nee lekker… :rofl::rofl::rofl:

1 like

Ik twijfelde even om dit hier te melden maar op marktplaats staat deze advertentie

https://link.marktplaats.nl/m1695802601

Ik heb de verkoper om echte foto’s gevraagd en AWCo om een reactie. Eerste laat weten dat deze later wel komen en 2e heeft nog niet gereageerd.

Wordt vervolgd…

1 like

60 Atmos :sun_with_face:

15 likes

Wat heb je aan AWCo gevraagd dan?

Deze limiteds stonden eerder dit jaar daar te koop voor ca 1700 euro.

1 like

X-post, met oranje wijzer!
Ondanks dat ik tegen het koningshuis ben:

4 likes

L.S. Is het u bekend dat deze advertentie op Marktplaats staat. https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1695802601-2x-nieuw-ultra-rare-squale-x-awco-nos-blancpain-watch.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd

Zo ja, zijn deze horloges bij u aangeschaft?

Gaarne uw info.

en waarom twijfel je?

ik mis ook even het spannende hieraan?

2 weken geleden is er nog 1 verkocht op Reddit voor 3600 dollar. Dus tja kennelijk is er een markt voor dit ding.

Shine :star_struck:

1 like

hahaha ja inderdaad… de man die ik net een bericht wilde sturen. Ik wilde de stalen band op de bb58 terugzetten maar dat is onmogelijk zonder zo een tool die lijkt op een passer. Nog een tip waar ik een goeie kan vinden?

1 like

Oké, mij lukt het gewoon met zo’n tool , dan met de ronde kant .
Ik druk eerst 1 kant er half in daarna de andere kant helemaal en ondertussen hou ik met mijn duim wat druk op de band .

Beetje priegelen maar lukt altijd .

1 like