gewisseld naar de springbars die bij de fabric strap zitten is het gelukt maar die andere krijg ik er niet meer in. En heb ervaring met jouw techniek…
Balen man , ja zo’n passer is makkelijker .Maar het zou moeten lukken . Gewoon even weg leggen en over een uurtje weer proberen dan is de kramp uit je vingers weer verdwenen
nee is goed zo. Eerste kras is inmiddels ook een feit maar goed we noemen dat een eerste herinnering.
Bah , aan de achterkant hoop ik .
jazeker, de bekende pushpin kras…
thanks voor de tip maar hoe vreemd het ook klinkt, ik was er blij mee. En niet met het krasje zelf natuurlijk maar wel met mijn reactie erop. Want als ik in paniek zou schieten over een klein krasje dan draag ik het horloge niet zorgvrij en dan is ie niks voor mij.
Bij mij gaat het ook wel eens mis hoor. Maar ik probeer het wel te voorkomen. Ik gebruik eigenlijk altijd de methode die @PASD beschrijft, ook bij Tudor of Rolex. Het losmaken van de band, daarvoor is zo’n ‘pincet’ wel handig vind ik. Vastmaken is een handigheidje, wat ik inmiddels goed onder de knie heb met dus een plakbandje op de kastaanzet, gewoon voor de zekerheid.
Nog gelukt met de band erop zetten ?
Nou het is ook niet de bedoeling om dit regulier te doen dus de tip is welkom, dank. Die ga ik de volgende keer toepassen.
Gisteren al, had ik in eerdere post al gezegd. Moest alleen met de pushpins van de fabric strap want die andere willen gewoon niet als in ik moet zoveel kracht zettten dat een serieuze kras op de loer ligt en dat is andere koek dan een oppervlakkig lug krasje.
Voor degene die verder interesse heeft zojuist bevestiging van AWCo gekregen dat horloges bij hen gekocht zijn…
Top! Stiekem wisten we dat al wel …
Ga je nu een bod doen? Of was het alleen maar uit interesse dat je navraag hebt gedaan. Ik vind zelf die uitvoering niet zo heel erg fraai. Beetje wannabe ander oud horloge en daardoor niet echt eigen smoel. Maar ieder zijn smaak.
Je bedoeld deze :?
Die hebben hem zelf idd door het succes ook al ge-re-issued
Squale heeft vruger deze kasten mogen maken dus het is uit te leggen, dat dan weer wel
Dat is een hele mooie combi Metin
Thnx ouwe. Heb even een lichtblauwe stift over witte streep gehaald en het bandje daarna met Dreft gewassen.
Resultaat is top
Kijk zo hoor ik het graag. Je bent na Bezel-gate en Saffier-gate nog niet beroerd om wat uit testen
Dit zijn wat kleinere projecten
Ben toch trots op je