Squale only (Deel 1)

:white_check_mark:

Deze moet je even uitleggen. Met Dreft? Wat is de toegevoegde waarde hiervan? Wordt alles dan wat ‘valer’ ofzo, meer een vintage uitstraling …

PS Bandje past 'm prima! :ok_hand:

Inderdaad @junior

ik heb ook geen idee wat voor een andere conclusie je verwacht had

Precies dat. En overgehypte @#$ :rofl::rofl::rofl: Elke prijs boven de 1000 euro is teveel. Maar goed dat is persoonlijke mening. Oftewel de Squale No Rationale…

Zo is het egaal en iets lichter blauw. Ook om te voorkomen dat de boel afgeeft op kleding.

Thnx!

1 like

Logisch :wink: … dank je wel voor de uitleg. Weer wat geleerd.

1 like

Nee want die prijs is m.i. gelet op de listprijs van € 1875 veel te hoog. Het verhaal achter het horloge is wel interessant, vandaar ook mijn interesse.

In juni hoop ik deze te ontvangen

5 likes

Ik doe mee sinds vandaag… nu nog op zoek naar een goede rubber band, tips iemand?

12 likes

Lekker. Van harte en veel draagplezier!
Ik heb net je PB beantwoord. :sunglasses:

Is de wijzerplaat zwart of donkerblauw? Wel een mooie.

Thanks, plaat is zwart, maar in (beetje) licht lijkt het soms blauw.

Fotocredits @dreski

6 likes

Is volgens mij de AR coating.

8 likes

Beetje haat liefde verhouding met de Squale. De komende dagen even non stop dragen en kijken wat het gaat brengen.

14 likes

Kun je uitleggen waar jouw twijfel zit? We hebben hem op hetzelfde moment gekocht, ik ben eerlijk gezegd nog steeds zo blij als een kind. Ik sluit overigens zeker niet uit dat er wel weer wat anders komt, maar voorlopig nog niet. Ik vind deze 1521 een prachthorloge, helemaal die van jou met het verloop op de wijzerplaat. Fris! :wink:

Mooi vooruitzicht!
Het is vanuit de historie een iconisch horloge. Het is qua looks niet mijn kopje thee, maar niet iedereen heeft dezelfde smaak gelukkig. Zou maar saai zijn.

Ja, cool zag deze in het blauwe gedeelte. Veel plezier ermee.

1 like

Mocht er iemand een tof bandje op zijn Squale willen zetten:

Ik ga voor tropic :+1:

4 likes

Ik ook, dus ik sla even over. Maar wel een mooi bandje! Staat ook top op jouw Onda. Ik zou ‘m zelf houden … :sunglasses:

1 like

Heb al een oranje versie. Daarom mag deze gaan :sweat_smile:

2 likes

Ik denk vooral het feit dat ik een enorme flipperslet ben. Maar wat voor betere duiker onder de duizend ballen heb je dan? Een Halios is geel of pastelblauw is een utopie en verder dan dat kom ik even niet.

Maar het speelt ook dat ik nog geen geschikt bandje heb, dat tropic zit bij mij gewoon niet lekker. En een MN/Hook strap deed hem ook niet. Ik ga een kek oranje of blauw rubber bandje zoeken denk ik, iemand tips.

1 like

Doe mij die oranje, houd jij de zwarte?
:sweat_smile:

1 like

Die kost iets meer :money_mouth_face: