Squale only (Deel 1)

Doe mij die gepolijste maar, alleen al vanwege de wijzerplaat :kissing_heart:

2 likes

Fantastische post, erg fijn voor twijfelaars. Kudo’s voor het schrijven. Ik zet de brushed op mijn verlanglijstje :sunglasses: :+1:

2 likes

Thanks :+1:Ik was zelf ook erg nieuwsgierig en had de kans dus ja meteen even delen.
Omdat ik inmiddels zo blij ben met mijn Squale Polished was ik op zoek naar de doos om het als set weer compleet te maken. En toen ik de Blasted full set tegen kwam heb ik besloten deze te kopen om vervolgens de blasted horloge met garantiekaart in de blauwe hoek te zetten. Ja, lekker omslachtig ik weet :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Hij ligt weer gemoedelijk in zijn eigen nestje.

2 likes

mooi vergelijk, is voor de vindbaarheid op een later tijdstip wel een apart topic waard :wink: :+1:
Ik vind bij de polished versie de reflectie van de uurmarkering ook mooier uitkomen in de polished binnenring.

1 like

Wat zijn wij toch een bende autisten bij elkaar zeg. :joy:

3 likes

oke ga ik doen…

Inderdaad een leuk effect :+1:

inderdaad… :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Moet ik wel bijzeggen dat dat ik dit bij deze echt wilde doen. Normaal snel last van flipperitus maar toen ik deze voor het eerst zag, oooeeeeffff dit kan wel eens een blijver zijn. En dat is alleen maar sterker geworden.

3 likes

Squaltisten :nerd_face:

3 likes

inderdaad… mijn 2e Squale inmiddels en bij beide had ik dat wow effect, maar deze blauwe is een factor 10 sterker. De andere is vanwege een grail aankoop destijds weer verkocht maar Squale bleef wel hangen…

Ik houd mij overigens ook aanbevolen voor zo’n vergelijk tussen een Squale 50 atmos en een 60 atmos :grimacing: :laughing:

2 likes

Ik heb 6 jaar terug de blasted/blauw versie nieuw gekocht; na 1 jaar hier op het forum verkocht en daarna bij iemand terecht gekomen die volgens mij de plaat heeft gewisseld voor een blauwe sunburst. Was een leuke combi; misschien zwerft hij hier nog ergens rond!

3 likes

Ik ben van de glimmer! Denk dat de meesten dat liever hebben voor een zomerklatser.

Laten we het testen.

  • Polished
  • Blasted

0 stemmers

2 likes

Dit vind ik echt zo zonde, alleen daarom voor mij de polished…

2 likes

Hierbij de link.

2 likes

Nou die squalematic in blauw zit mij ook al een tijd aan te staren. Als iemand hem kan missen dan hoor ik het graag en verzorg ik een mooi vergelijk :grimacing:

Geen twijfel over mogelijk…

16 likes

Ik begin de Squale 1521 steeds meer te waarderen. Mede door de mooie foto’s hier.

Weet hier iemand hoe het zit met de Squale 1521 zonder Sqaule in die zijkant van de kast, gefreesd?

Ik heb een 1521 gezien zonder dat Squale in de kast.

Niet dat dadelijk de kast beschadigd is geweest en ze het er uit gepolijst hebben. Het horloge is van Jan 2020.

1 like

De nieuwere 50 atmos modellen hebben dat (gelukkig) niet meer.

3 likes

Die heb ik ook begluurd in het blauwe deel. Mooi horloge zeg :ok_hand:t2:

1 like