Haha thnx.
Ik heb er een oranje rubber bandje voor incoming, misschien blijft ie
Haha thnx.
Ik heb er een oranje rubber bandje voor incoming, misschien blijft ie
Bedankt voor deze vergelijking!
Gave aanwinst ! Ben erg benieuwd; had de vinger boven de knop maar las dat hij 16mm dik is (en daarmee dus andere maar dan die heerlijke 1521).
Heerlijk horloge met een briljante kast.
Het bandje is niet de juiste maar wel de comfortabelste die ik heb liggen.
Wow! Oranje staat 'm lekker met die blauwe wijzerplaat …
Houden dan maar?
Ik krijg morgen als het goed is de ‘echte’ oranje Squale rubberen band binnen. Zag vanmiddag dat 'ie inmiddels in NL is. Ik ben erg benieuwd of 't beter staat dan mijn oranje Ali-band. Die vind ik nl. top, een mooie dikke rubberen - maar toch soepele - band en met de originele sluiting, helemaal fijn!
Spannend, ben benieuwd of ie beter is dan ome ali
Staat goed man
Houden en shinen deze zomer!
De Ali-band is, als ik het vergelijk met de originele zwarte, een stuk soepeler en ziet er wat cleaner uit. De Squale band is een beetje slordig, de ‘lasranden’ zijn bijvoorbeeld niet heel netjes weggewerkt. Dat geeft 'm wel een mooie vintage vibe, vind ik. Past dus prima bij het horloge.
Echt italiaans handgemaakt blabla, vanilla - scented soepel enzo. Allemaal marketing!
Nee, deze heb ik besteld …
… dezelfde als de zwarte die ik al heb. Vind ik een erg mooie band bij de 1521.
Jazeker, deze gaat straks lekker mee op vakantie!
You know it!
Dat is zeker de bedoeling
En 't oranje OEM bandje is ook binnen …
Voor alle dames die 20-16 op een dikke duiker prima vinden, goed nieuws! Deze band tapert naar 16 mm. Dat vind ik persoonlijk een beetje een ‘tegenvaller’ want de zwarte vind ik qua qua maat (20-18) perfecter. Ik vind 16mm prachtig, … op een dresswatch.
Deze oranje is ook een iets korter, maar past mij met mijn polsomvang (17,5cm) prima zoals je op de laatste foto kunt zien. Het rubber is ook wat soepeler en het Squale logo op de band zelf ontbreekt. Kortom het is niet helemaal een kopie van de zwarte, zoals Squale wel suggereert (beide zijn nl. ‘Tropic Type I’). Maar goed, hij is prima! Ik ben er nog niet uit of ik de gladde Ali-band beter vind passen.
Als ik aan 16mm kan wennen, is dit een mooi extraatje bij de zwarte … anders heb ik gelukkig de Ali-band nog.
Mocht er iemand toevallig hiernaar op zoek zijn. Ben niet bekend met de nieuwprijs
Terug op de dikkere gladde 20/18 band … sorry @SAT, maar een taper naar 16mm past 'm echt niet. Ik heb het een paar uurtjes geprobeerd. Het voelt als een damesbandje. Bandje is prachtig, maar niet voor mijn 1521. Vind ik.
Niettus!
Welles, maar niet op een duikhorloge
En deze band staat echt veel mooier