Is dit een nieuwe release die Squale tussen neus en lippen ff dropt??
Ziet er mooi uit!
“Full luminous series” staat er bij, die zit in de huidige collectie, alleen is de dial op de Instagram foto superwit en die in de collectie vies, groen-gelig-wit:
Denk helaas wel dat de foto die jij plaatst dichterbij de werkelijkheid past .
Ik vrees het ook. Toch zou een mooie, echt witte plaat niet verkeerd zijn voor de Squale collectie.
Ja, dit model kende ik al wel, maar dacht dat ze een nieuwe hadden toegevoegd. Met de strak witte plaat echt heel gaaf, maar in werkelijkheid iets minder gaaf .
Als je die insta post leest, zijn er volgens mij wel 2 kleuren. Die Italiaan heeft er iig 2 op zijn site staan, de bekende groen/gele en deze “witte”. Verschillende prijzen…
In de comments spreken ze over de ‘Milk white’ versie. Is idd een versie naast degene die op de Squale website staat. Misschien in opdracht een x aantal laten maken???
Dat is voorwaar geen slechte combi.
Lekker zomers!
Die naam kwam hier vanmiddag voor het eerst langs. Mooie banden……
Topkwaliteit tropic. Zeer soepel en draagr super licht.
Voor mijn Squalematic/ 60 atmos moest ik even zoeken naar een goede tropic. Ik wilde eigenlijk Joseph Bonnie of Meraud maar zijn beide alleen in 20mm - en dit model heeft 22mm lugs. Nu uitgekomen bij de Watchbandit, zit goed (zowel droog als onder de douche vanochtend). Volgende week uitproberen op het strand van Texel.
Plaatje (uiteraard niet van onder de douche vanochtend):
Zijn er eigenlijk winkels te vinden in NL waar ze Squale verkopen? Ik heb op het internet niet zo snel iets gevonden en zou er graag eens een aantal in het echt willen zien gezien de 1521 op m’n shortlist staat (o.b.v. foto’s).
Toen hij in 2019 voor het eerst (in beperkte oplage) uitkwam, had ik hem niet op tijd in de smiezen.
Dus vervolgens gaan azen op een gebruikt exemplaar.
Tevergeefs.
Overzees was hij nog wel nieuw te krijgen.
Een aantal weken terug voor de zoveelste keer met het hebberige klauwtje boven de bestelknop gehangen, maar vanwege de invoerrechten etc. toch weer niet gedaan.
Kort daarna kondigde Squale aan hem opnieuw uit te brengen.
Jullie begrijpen dat pappie dat niet aan zich voorbij kon laten gaan, dus hier is 'ie dan.
De Tropic band wordt nageleverd; ze schijnen met vakantie te zijn bij Squale.