Eens; ook door slechts 1x Squale op de plaat (ja ja ik ben bekend met de historie) wat mij betreft 
Q-Watches uiteraard, @Royke74 is al genoemd. In Amsterdam zit AWCO, die heeft een fysieke winkel en is ook Squale AD. Verder is er in NL volgens mij geen kijk-, voel- en snuffelmogelijkheid.
Ik gisteren nog! 
Vervelend dat jij nu met deze prachtige en verleidelijke foto’s komt, de twijfel slaat hard toe
… een 1521 classic stond al in het winkelmandje, met de lollige logo’s op de wijzerplaat en de ronde uurmarkeringen, oh én met datum. Of deze ‘militaire’ die toch ook wel érg mooi is. Damn. Nou ja, ûhm van harte met je nieuwe Squale en bedankt voor de aankomende slapenloze nacht. 
Veel draagplezier @Uitvreter! 
Kijk anders even op de verpakking, de eerste foto … 
ja zie het nu ,maar had al antwoord gekregen 
Nice! Mooie wijzerplaat, oogt lekker rustig in deze kleur en zonder datum. Mooi in balans!
Bij mij is de twijfel definitief toegeslagen. 
Zag vanmorgen de blauwe 1521, gepolijste kast mét Squale op de zijkant, fraai. Welke moet het worden en ga ik voor nieuw of eentje met de kop eraf? Pfff. Wat een gedoe. Oh en dan deze …
Zijn er slechts 60 van op deze aardkloot en een lekker drukke wijzerplaat. Ook leuk!
Bandje uitgezocht bij de jas of andersom? 
Staat 'm trouwens prima!
@Otter, ziet er top uit!
Merk je nog wat van het ontbreken van de AR coating? Minder goed leesbaar ofzo …
Misschien een beetje meer reflecties, ja, maar eerder nauwelijks.
Nog steeds zeer leesbaar hoor.
Ik ben er ontzettend tevreden mee.
Was ook al aan het overwegen om mijn Breitling eruit te gooien en een blauwe 1521 aan te schaffen…

De jas was er eerder 
Nois! Staat er Squale op de zijkant?
Nope gelukkig niet 
heb ik al 2 keer gedaan. Ieder voorjaar is het van dat in dit topic. We vangen de eerste deugddoende zonnestralen op en denken ‘Ik heb een zomers horloge nodig’. Maandje nalf wachten, en dan toeslaan in het blauwe deel.
Daar ben je zelf het beste voorbeeld van. 
… jaja, maar bij mij is het gewoon “ik ben een beetje dom” gedrag hoor! Heeft niks met het seizoen te maken, meer met ‘wispeltuur’. Zag ik net die SPB083 weer een schopje krijgen, kriebels. Haha. Ik moet minder naar het blauwe gedeelte kijken.
Ik vond het juist wel een leuk extraatje, dat Squale op de kast.
Overigens, hoewel ik jouw Militaire onzettend gaaf vind, ga ik voor de classic omdat ik nu al weet dat ik de datum ga missen. Kortom, ik ben wel een stap verder gekomen vandaag.
@Stephannl, leuke combi! Ik krijg spontaan zin in engelse drop. 
Precies, zou ik erg jammer vinden 
Oké, genoeg gedubt. Al dat getwijfel, ben er helemaal klaar mee. Ik heb zojuist de bestelknop ingedrukt voor een nieuwe 1521. Ondanks ‘het bekende terrein’ toch weer leuk & spannend. Voorpret …

… jippie! 
Die spb083 is ook wel lekker hoor😉
Komt 'ie nu mee. Je bent nét te laat … 
Ach ja, ik heb ook al 5x een MM200 in verschillende verschijningsvormen gehad. Die komt er vast ook nog wel een keer. Nu eerst weer lekker aan de Skûwàlé.