Squale only (Deel 1)

Vind het een tof design; gewoon lekker anders dan de meeste duikers en het golvend patroon op de wijzerplaat is ook mooi!

1 like

Beetje glimmen vandaag

7 likes

Nee, ik heb ook nog niets ontvangen.

Zeker. Prachtige kast…

3 likes

Kruisje. De 1553 hang aan mijn pols vandaag.

15 likes

12 likes

Naast een zwarte ook deze oranje gekocht, ik vind um gaaf!

15 likes

Dat is 'ie ook!
:beers:

1 like

Ja staat :ok_hand:

1 like

9 likes

Squale in de zon.

12 likes

De mooiste! Ik heb al flink zitten Googlen maar kan er weinig over vinden. Heb jij een goed link van deze topper?

1 like

Bedankt man.
Neen, valt idd niks over te vinden. Op WUS worden er wel enkele verschillende configuraties getoond:

3 likes

8 likes

8 likes

Hallo iedereen, ook mijn eerste Squale incoming. :yum:

Het moest er toch eens van komen, die dingen staan al lang op mijn radar als horlogeliefhebber.
Ik kan wel genieten van de mooie Squale-matic en 1521-modellen van de leden hier en was bijna overstag gegaan voor de 1521 Militaire een paar weken geleden.
Maar aangezien ik qua toolwatches al een Sinn 556A, een Citizen NY0040 lefty en een Citizen Ray Mears in de verzameling heb mocht het net iets anders zijn deze keer.

.
Ik vind de moderne 39mm-versie van de oude bekende vintage 35mm duikkast van Squale wel geslaagd overkomen op de Sub-39. De kroon die wat meer vlieger dan duiker aandoet zal voor sommigen wel een punt zijn. Maar ik stoor me er (voorlopig) niet aan aangezien het ook een GMT-horloge is.
Binnenkort irl om de pols. Aangezien ik een sucker ben voor stalen banden zou ik er graag nog de stalen band voor bestellen indien deze bevalt. Best bij Q-watches of serious watches proberen te bestellen in plaats van rechtstreeks bij Squale in verband met import zeker?

11 likes

Nogmaals gefeliciteerd John. Je kan nooit teveel toolwatches hebben is mijn mening, maar deze heeft idd een iets meer chique uitstraling. In mijn ogen een zuivere gmt, en die mogen best op leer. Dat zou altijd mijn keuze zijn denk ik. En die kroon… Vind ik best geslaagd. :+1:

2 likes

Een prachtige GMT uitvoering, daar ga je veel draagplezier aan beleven :ok_hand:

2 likes

Op een vintage leer zal deze inderdaad ook beeldig staan Vincent, das een feit. :+1:

2 likes

Dank Dan, denk het ook wel dat deze een aangename aanvulling vormt bij hetgeen ik momenteel in de horlogekist liggen heb, GMT is :+1:

2 likes