Squale only (Deel 1)

Wow, alvast veel voorpret gewenst. Is volgens mij de enige hier op het forum. Ben benieuwd naar de plaatjes!

2 likes

Zeer mooi John! Hij zal binnenkort bij jou zijn. Je gaat heel blij zijn! :wink:

Die metalen band staat natuurlijk erg sportief en is solide. Niets mis mee, maar in mijn beleving is leer op dit specifieke horloge toch net iets mooier, iets meer distinguée. :ok_hand:

2 likes

We gaan het zien, maar ik ben inderdaad wel wat meer overtuigd door jullie input dat deze nog het mooist op leer of een tropic zal staan, ipv staal. :wink:

1 like

13 likes

Heel benieuwd naar de versie met stalen band! Ook al naar zitten kijken

1 like

Bijna een week niet gedragen , nu weer in de nachtdienst dus de Militaire maar weer omgeslingerd :upside_down_face:

14 likes

7 likes

Verschijnt binnenkort in het blauw, maar hier alvast een heads up voor Squale liefhebbers

8 likes

Foto van vanmorgen :sunny:

12 likes

Foto van nu, hard aan het werk. :lying_face:

15 likes

Ik zie het ja.

1 like

15 likes

Geen fan van deze bracelets maar dacht probeer het eens gezien de squale me iets te vaak in de kist blijft liggen.

14 likes

En?

1 like

Ja dat heeft even nodig. Vooralsnog is mening hetzelfde, comfortabel maar visueel niet mooi. Het geeft wel meer nadruk op de dial

1 like

Ikzelf vind de mesh een stuk mooier, maar minder comfortabel dan de tropic. Was daarom even benieuwd hoe hij dat ervaart.

1 like

Ligt er dan aan welke tropic, het origineel is stugger dan de geweldige ali versies van 8 euro.

De NA. :star_struck:

14 likes

Mooi👌
Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Persoonlijk ook niet echt weg van de mesh band . Maar nu ik deze combinatie zo zie toch wel erg mooi hoor .

1 like