Squale only (Deel 1)

Ja die kastvorm is prachtig.

1 like

(En gister:

Btw heeft iemand @Colnago nog gezien hier de laatste tijd? Heeft wel heel veel Squale in het blauwe staan!

9 likes

Vers binnen deze Sub39 Abisso, nummer 50 van 50

18 likes

Prachtig zeg, gefeliciteerd :star_struck:

Haha. Ik ben met een experiment bezig. Daarvoor moeten enkele van mijn horloges opgeofferd worden. 2 van de 4 squale’s mogen vertrekken. Maar ik blijf dit een heerlijk merk vinden. Ik wil gewoon terug naar het simpele leven :man_shrugging:t2:

4 likes

:star_struck: die is tof :star_struck:

Snap ik heel goed! Ik had er ooit 12 en nu nog 4 (waaronder dus 2 Squales - ik probeer er 1 te kiezen maar dat lukt nog niet echt). Wel Squales houd je nog over?

1 like

Kies de 50atm. Kan zomaar een daily zijn in de echte wereld.

Diezelfde 1521 blue blasted dus, samen met de rambo. De rambo zou ook nog kunnen gaan, maar van de blue blasted zou ik mogelijk spijt krijgen, dus die gaat een jaartje de kluis in om te kijken of ik hem mis. Even zo met een aantal Sinn’s, een cwc en enkele citizen’s.

Je pakt het grondig aan, heel knap!

Ja die 1521 is tof en mooiere maat dan de 60 atmos maar ik denk dat ik toch op zoek ga naar polished ipv blasted (die heeft ook een sunburst blauwe plaat), vind ik het mooist denk ik.

1 like

Staat er nu een op MP zag ik :+1:t2:

1 like

Thanks! Mooie idd - maar 750 wel heel fors. Er staat ook een zwarte (minder goeie staat) voor 450

1 like

Waar dan? Ik zie hem niet?

Zie hem ook niet meer?? Zal verkocht zijn…

Stond er gister nog op maar kwam uit 2015 en zag er gedragen uit. begreep dat er de laatste jaren wat verbeteringen zijn doorgevoerd. Weet iemand hier daar meer over? :slightly_smiling_face:

1 like

60 klik werd 120 klik. De squale gravering op de zijkant verdween. Eta werd ook selita, aan iemand anders om te oordelen of dit beter of slechter is. Mij maakte het op zich niet uit.

2 likes

Yes , tja wat betreft uurwerk maakt mij ook niet uit . Mijn vorige Squale liep ook prima .

1 like

Dacht ook dat er eerder meer speling in de bezel zat maar dat zal dan te maken hebben met die 120 click. Zou me verder ook weinig uitmaken moet ik zeggen.

15 likes

16 likes

Dit maal op een oranje OEM rubberen band. Als dan toch de zon lekker schijnt :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes