Squale only (Deel 1)

11 likes

Lekker hoor dat oranje :sunglasses:

12 likes

Memachies, die is gaaf! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

3 likes

Thanks, de SUB-39 gmt vind ik ook heel geslaagd. :wink:

Goedemiddag Squale lovers :sunglasses:

12 likes

Er staat bij de kastafwerking ‘polished’ dus zal wel hoogglans zijn.

1 like

Hier ook al? Nou, vooruit, nog een like! :laughing:

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes::+1:

1 like

11 likes

Ik begin dit ding steeds gaver te vinden, eigenlijk…

2 likes

Ja lekker he :hugs:
Nog een paar foto’s dan , maar niet gaan kwijlen he 🥲

Kijken bied geen garanties voor de toekomst .

8 likes

Is hij ook.

Ik zou het wel lekker vinden denk ik zonder datum.

Die kroon is lekker weggestopt op de 1521 maar na een paar dagen niet dragen is de datum weer goed zetten wel een klusje als je worstvingers hebt. :smile:

Als je een 1521 hebt gehad met datum dan weet je dit. :smile:

1 like

Heb 2 x de 1521 met datum gehad maar vond het niet echt een probleem hoor .
Voor het verzetten van datum of tijd haal ik het horloge toch altijd van de pols, dat doe ik met al mijn horloges . En dan is het verstellen van de datum/tijd nooit echt een probleem, voor mij dan he :wink:

1 like

Bij mijn exemplaar is die tussenklik van de kroon, de datum verzetstand zeg maar. Echt een miniscuul tussenklikje.

Ik trek hem er altijd doorheen. En met het terugdrukken in de datumstand zit ik weer in de opwind stand.

Misschien is mijn stift wat krap aan gesmeerd. Kan ook.

1 like

Aaaahhh op die manier , ja dat heb ik ook wel meegemaakt maar niet alleen bij Squale hoor . Heb ook Seiko gehad met datzelfde probleem .

1 like

Heeft iemand hier weleens een Squale via longislandwatch.com in de VS gekocht? Er staan een aantal types van de 1521 voor $909,- en er is een welkomstkorting van 5% dat maakt dat je omgerekend die 1521 voor zon €790,- kan aanschaffen. Dat plus het feit daf ze voor $25,- naar Nederland verzenden maakt het voor mij wel aanlokkelijk.

Iemand ervaring met leveringsduur en invoerkosten?

Ooit een band besteld bij ze, geen probleem voor zover ik me kan herinneren. Precies weet ik het niet meer maar dan zal het ook niet extreem zijn geweest iig :+1:

Reken maar op ongeveer 25% van de kosten extra aan invoerkosten.

1 like

Ik denk dat ik de Squale een paar dagen rust geef vanwege de NA .
Maar hij gaat niet weg hoor :wink:

13 likes

Mooi hoor die witte plaat met subtiel rood Seamaster logo en rode secondewijzer tip! :+1:

Geniet ervan!

1 like

7 likes