Squale only (Deel 1)

De opmaak van de wijzerplaat is echt beter in balans zo . Dat heb ik ook al met de Militaire, veel rustiger :+1:
De opgelegde markers geven het horloge meer luxe uitstraling maar dat is dan weer persoonlijk of je dat noodzakelijk vindt.
Al met al wel heel tof zo .

1 like

Squale maakt wel nog gebruik van Sellita lees ik net .
De Nederlandse prijs weet ik helaas nog niet , maar zou denk ik wel rond de €1400,- komen .
Weet niet of @royke74 hier al meer over weet ?

Ik zie op Facebook een teaser voorbij komen van een 1521 in zwart carbon met opgelegde indicies.

2 likes

Ziet er ook gaaf uit en draagt natuurlijk suprr licht.

1 like

De COSC wordt voor Nederland €1500,00. Alleen worden ze maar zeer beperkt uitgeleverd. We hebben ze besteld maar het is nog niet duidelijk wanneer en hoeveel we er krijgen.

Wordt prachtig :sunglasses:

2 likes

Dan zat ik er niet ver vanaf :wink::+1:

Ik vind hem geinig (en nee hij is niet erg origineel).

Ondertussen is de prijs aangepast en is hij iets minder geinig. :nerd_face:

Alvast een prettig weekend gewenst.

14 likes

Kan je bij Squale ook een witte minutenwijzer bestellen?

9 likes

:roll_eyes: zou het niet weten , zo te zien is het ook de Militaire in nog een oude kast ivm de gravure aan de zijkant .
Nog niet eerder gezien deze .

Volgens mij waren deze een paar jaar terug door Squale zelf verkocht.

1 like

16 likes

Daar is niets mis mee. Nice!

1 like

M’n favoriete vakantie- en motorhorloge: de 1553!!
Ook nu in Zahara:

10 likes

:point_down:

This is a special edition that was made at special request from Squale to change the Orange minute hand for a white one.

4 likes

Deze 1521 cosc met mooiere wijzerplaat staat ook erg hoog op mijn lijstje. Klopt het nou dat deze cosc versie iets dunner is dan de normale 1521? Dat zou namelijk wel heel mooi zijn.

Zou het verschil in wijzerplaten groot genoeg zijn? De normale sw200 is ook uitstekend d af te regelen. Weet iemand of deze duurdere versie van de sw200 nou ook echt beter/anders is of zit het hem enkel in optisch mooier en beter afgeregeld?

Dagje Delft :sunglasses:

9 likes

Verhuis klok :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Ik heb eigenlijk op al je vragen geen antwoord :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar ik ben er vrij zeker van dat die wijzerplaat een wezenlijk verschil gaat uitmaken ten opzichte van de oude 1521. Het zal vermoed ik een iets luxere uitstraling geven. Mag ook wel, hij is bijna 2x zo duur. Of dat uurwerk cosc afgesteld het verschil gaat maken denk ik niet. Mij interesseert dat vrij weinig.

Ik sta in ieder geval op de wachtlijst. Kon volgens q-watches alleen nog wel maand(en) duren voordat ze konden leveren. We wachten af.

2 likes