Squale only (Deel 1)

Maar weer eens op leer :blush:

Ja, daar heb ik ook niet zoveel mee . Het is hetzelfde uurwerk alleen zijn ze daar dus best veel tijd ( geld ) in kwijt om dit zo precies af te stellen .
De opmaak van de wijzerplaat plus de opgelegde indexen maken het wel een stuk luxer . Ook de gepolijste kast draagt daar aan mee .
Ja zou deze er best bij willen hebben maar 2 x zo duur :thinking::thinking::thinking::thinking: ach een hobby mag best wel wat kosten :wink:

4 likes

Beetje cruise zo in het zonnetje…

8 likes

Vanavond even langs @pasd geweest om te kijken of een 1521 met z’n 42mm op mijn bescheiden pols past of niet…
Hierbij de foto’s (al vertekenen die altijd een beetje):

Zeker een forser horloge dan ik gewend ben maar té groot zou ik het niet willen noemen :slight_smile:.

Jullie meningen hoor ik uiteraard graag :wink:!

Dan, bedankt voor de gastvrijheid en een gezellig horlogepraatje :+1:

11 likes

Ik zeg prachtig horloge!
Op de foto niet super goed te zien maar die zit gewoon goed om de pols toch!?

1 like

Zeker een gaaf horloge die Militaire!
Op de foto lijkt het soms anders,maar er was geen lug overhang, doordat ze mooi gebogen zijn gok ik.

Perfect fit no worries

2 likes

image

2 likes

Foto’s vertekenen idd vaak.

Maar ziet er goed uit hoor. Niks mis mee! :+1:

1 like

Gewoon doen man, menig kind heeft dikkere polsen dan de mijne :smirk:

7 likes

Mooi, toch? Volgens mij kun jij deze gewoon hebben! Maar ben nu toch benieuwd: wat is je polsmaat?

2 likes

Een ruime 17cm maar vrij rond ipv plat. Bovendien is m’n hele collectie nu <40mm en dan is een 42mm duiker sowieso even wennen :slight_smile:

2 likes

Oh, dat valt toch nog wel mee? Maar, staat je goed en een duiker mag best wat forser zijn. Lugvorm van deze is redelijk gunstig, ook. Zou 't gewoon doen! :slightly_smiling_face:

1 like

Beide correct :wink:

1 like

Babypolsjes :grin::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Horloge @pasd je prima hoor , en anders kom je van de week gewoon nog een keertje pas(d)sen :wink:

4 likes

Op het randje, ik zou richting de 40 of nog eerder 38mm gaan…

9 likes

Hoe heet dit model? Nog nergens eerder tegen gekomen :hushed:

Die Tiger is 38/40mm?

Ik mag blij zijn als ik bij warm weer de 16,5 aan tik :sweat_smile:

1 like

Gewoon doen, staat je pols prima :grin:.
Heb zelf de 1521 in het blauw en mijn polsomtrek is 6,5 inch/ 16,5 cm.

1 like