Maarrrrrrrr hij is binnen! Nou mag ik hier ook officieel posten. De NA has landed
Lekker blingy he?
Lekkerrrrrr, gefeliciteerd
Kijk! Klaar om lekker op een terrasje te shinen!
Heel cool horloge!
Zeker. Wel het toffe soort bling, vind ik. Ik heb m al wel op een soort tropic geslingerd… In vind de mesh erg ver van de kast af staan en mét mesh is het wel ‘heel veel’.
Maar ben er happy mee. Thanks
Ook een prachtige uitvoering
Prachtig. Zowel op mesh als op rubber!!!
Lag eigenlijk op de loer voor een blasted militair. Totdat de LE Squale 1521 Fumoso van @WatchesAndPugs gisteren in de blauwe HF sectie voorbijzwom. De nette prijs, wijzerplaat en het missende logo op de kast haalde mij over.
Het is misschien vloeken in de kerk, maar de kast en bezel ga ik t.z.t. misschien (laten) zandstralen. Of met iemand z’n blasted kast en bezel ruilen. Wie wil
Tof! Helemaal gemist …Deze is gaaf!
Haha welnee! Ik denk dat de kast zandstralen best gaaf is.
Geniet ervan en het was gezellig:+1:t2:
Waarom koop je dan niet gelijk een blasted versie met fumoso dial? Zou toch wel te vinden zijn?
Deze bezelinlay krijg je er niet mooi uit om te laten zandstralen. Dat weet ik bijna zeker.
Het overbouwen van alle onderdelen en laten zandstralen kost je denk ik meer dan een blasted fumoso.
En als je een 3e partij de boel laat stralen dan moet je nog maar afwachten wat er van de facetranden overblijft.
Kortom. Gefeliciteerd met deze fumoso!
Geniet ervan!
De rest vindt ik een slecht plan in my humble opinion.
Leuk, deze! Maar lekker zo houden en een andere blasted versie erbij kopen!
Een prachtige uitvoering
Weer een Skwalistie erbij
Dit dus
Heel tof, Congrats!
Zou hem persoonlijk lekker zo houden maar ik ben bevooroordeeld met mn eigen gepolijste 1521 Vind hem gepolijst persoonlijk echt iets extras hebben. helemaal als hij een beetje zonlicht krijgt. Aan alle blasteds hier te zien ben ik wel een van de weinigen met die mening
Nee joh, gepolijst vind ik ook schitterend! O.k., wel 'n vingerafdruk- of (erger) krassenmagneet, volgens mij. Maar wel super mooi. Beetje voorzichtig doen. Twijfel zelf nog heel erg tussen polished en blasted, voor als ik m’n Skoewaale ga kopen. Heb nog wel even bedenktijd, want 't horlogepotje is, door een recente aankoop, weer helemaal leeg…
Maar niet op korte termijn en afstand. En ik ben niet vies van een one-of-a-kind projectje.
Daar kan je zomaar gelijk in hebben. Hij blijft voorlopig origineel
Kan je mij gelijk vertellen waar ik een geldboom kan scoren
Ik hoopte eigenlijk dat jij mij daaraan kon helpen! Laten we afspreken dat zodra een van ons er een vind, we even PMen!
Had ik al gezegd dat ik 't een mooi horloge vind? Geniet ervan!