Squale only (Deel 1)

Maar niet op korte termijn en afstand. En ik ben niet vies van een one-of-a-kind projectje.

Daar kan je zomaar gelijk in hebben. Hij blijft voorlopig origineel :wink:

Kan je mij gelijk vertellen waar ik een geldboom kan scoren :laughing:

2 likes

Ik hoopte eigenlijk dat jij mij daaraan kon helpen! :grin: Laten we afspreken dat zodra een van ons er een vind, we even PMen! :wink:
Had ik al gezegd dat ik 't een mooi horloge vind? Geniet ervan! :+1:

1 like

Afgesproken :facepunch:

1 like

Na een paar weken twijfelen en proberen is dit de squale die voorlopig mag blijven. De andere twee zijn in in het blauwe deel te bewonderen voor wie interesse heeft :grin::grin:
Ik heb het nooit zo op natos maar nu het flapje van een paar afgeknipt en zitten zo veel lekkerder.

13 likes

Nou, staat 'm goed hoor, een nato!

1 like

13 likes

Zonnetje pakken!

9 likes

Nee, niet nog meer Squale! I can’t take anymore! :it: :shark: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Vul dat horlogepotje nou maar wat rapper :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ben bezig met iets… :wink:

1 like

:partying_face:

1 like

O.k., 't ging iets sneller dan gedacht! Dinsdag ga ik 'm ophalen! Super blij! Mijn eerste Squale!!! :smile:
En hij gaat lekker mee naar :desert_island: en mij vergezellen met een heleboel :tropical_drink:

19 likes

Je zou trouwens maar per sé deze versie van de 101 Atmos nieuw willen hebben…

Schijnt haast onmogelijk te zijn om deze nieuw op de kop te tikken. Om wat voor een reden dan ook. De grijze met blasted kast zijn er in overvloed. Die met de dial met de ronde printed markers ook.

Maar exact deze uitvoering. :point_down:t4:

:man_shrugging:

Ik weet ook zeker dat het geen limited is.


9 likes

Welkom bij de club :sunglasses: :+1: :star_struck:

1 like

Thank you, thank you!:slight_smile: Voelt heel goed! Met mijn Italiaanse roots, moest er natuurlijk wel een keer één komen.:it: En wie weet, hierna nog wel één… Weet niet of ik de komende dagen nog kan slapen!:wink:

2 likes

Mooie blauwe knaller met blasted case. :+1:

Geniet ervan!

1 like

Thanks! Gaat zeker lukken!:sunglasses:

1 like

Mooi man weer een Swalista erbij :+1:

1 like

Ja, het heerst de laatste tijd nogal op HF, hè?:grin:

1 like

Haha.
Nu ben je hooked…
Squale, hook, snap je hem… :wink:

2 likes