Squale only (Deel 1)

Mooie plaat, alles wat je nodig hebt :innocent:

1 like

Fijne vrijdag :hugs:

13 likes

10 likes

Thanks! Wat mij betreft kom je er inderdaad een heel eind mee

1 like

Een beetje vroeg voor de VriMiBo?:beer::wink: Nou eventjes genieten, buiten en dan nog even wat doen.:sun_with_face: Prettig weekend, alvast!

12 likes

Klopt. Heerlijk ding.
Kan ik lekker mee deskdiven.
Maar met dit kleurtje moet ie mee op vakantie deze zomer.

14 likes

Ja, die van mij gaat ook voor de vakantie aan het oranje rubber. Heerlijk vakantiehorloge! Nu al zin in!:desert_island::tropical_drink::sunglasses:

2 likes

Haha zelfstandige zeker dat je nu al aan het bier kan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb precies deze - lekker op een tropic idd, heb er sinds kort een isofrane bij, ook echt een top combo :ok_hand:

Haha, een van de vele voordelen!:grin:

2 likes

Redelijk prijzig imho. Zijn er goeie alternatieven?

3 likes

Oranje bandje is lekker ook. Ga maar eens wat tropica bestellen bij rub strap

Over oranje gesproken. Ik kwam toevallig deze tegen. Ook een gave Onda. Maar ik zou zelf deze nog wel 'ns in de kleur Azzuro hebben.

6 likes

Ik ben er nog steeds onda-steboven van :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Bij Borealis hebben ze goede alternatieven voor de originele Isofrane en Tropic straps.

Wel even geduld. Want t zijn luie sodemieters daar bij de posterijen in Portugal. Duurde bij mij 10 dagen voordat ik mijn strap had en die was binnen 12 uur na bestellen al opgestuurd.

4 likes

13 likes

12 likes

Mooie foto’s! Ben zelf niet zo van zwarte horlogekasten maar een goed plaatje en een Squale kan ik zeker waarderen :+1:t3:

8 likes

:gem:

15 likes

Vandaag maar weer de :shark: om de pols :hugs:

12 likes