Squale only (Deel 1)

Nadenkend over een leuk horloge voor de vakantie / als beater struikel ik over Squale Only. Precies waar ik naar op zoek ben. Gevaarlijk forum dit :wink:

Ik neig naar een blasted militaire of een blasted 1521

Weet iemand of er ook een blasted 1521 bestaat met blauwe sunburst (fomosa ?) dial?

3 likes

Fumoso bedoel ik.

2 likes

Die waren te koop als limited edition bij AWCO geloof ik.

De huidige zijn er icm een gepolijste kast.

Ik heb er kortgeleden nog naar gezocht of ze nog nieuw aangeboden werden met matte kast, maar niet gevonden online.

2 likes

Ik laatst iemand hier gesproken die een blauwe sunburst plaat in zijn blasted 1521 had laten zetten. Was er geloof ik €80,- voor kwijt inclusief montage.

2 likes

Dat is idd ook een goed idee. :+1:

Blasted 1521 kopen en een losse fumoso dial bestellen bij Squale.

Als je een limited blasted met fumoso dial had kunnen kopen bij AWCO was je sowieso duurder uit geweest. Een normale blasted met losse fumoso dial en het overzetten erbij zit je ongeveer op ongeveer hetzelfde bedrag.

1 like

Goede suggestie. Hoewel ik een horloge het liefste orgineel houd.

2 likes

8 likes

7 likes

10 likes

9 likes

Mooi gebalanceerde dial die Militaire.

Wat zijn de meningen over de blasted mesh band?

1 like

Inderdaad. Lekker rustig zonder datum, ondanks de oranje wijzer :slight_smile:

Ik heb net bericht van Squale. Ze leveren de sunburst blauwe wijzerplaat voor 60 CHF + verzendkosten mocht iemand geinteresseerd zijn :grinning: ik denk dat ik een blue blasted 1521 ga zoeken en die wijzerplaat erin laat zetten, lijkt me een toffe combinatie :slightly_smiling_face:

6 likes

Ben benieuwd! Kon wel 'ns een nieuwe trend worden, Squales modden!:slightly_smiling_face:

3 likes

Staat er 1 in het blauwe gedeelte

1 like

:shark:Squale 1521 Blue Ray :shark:

13 likes

Edit: oh wacht, volgens mij mag ik niks zeggen over een advertentie.:face_with_hand_over_mouth:

1 like

:roll_eyes::thinking::thinking::thinking:???

7 likes

Yes! Thanks. Had al een berichtje gestuurd :slightly_smiling_face:

2 likes