Ik wilde iets zeggen, iets positiefs overigens hoor, over betreffende advertentie. Maar volgens mij staat in de forumregels dat je geen advertenties mag bespreken. Of zit ik er nou helemaal naast? Zit al 3 dagen binnen met corona. Af en toe niet helemaal helder meer…
Pfff, zou het ook niet weten
Bah, sterkte .
Thanks, man! Ja, behoorlijk ruk!
Die leren band en het horloge vind ik echt heel mooi staan
Hoe draagt het bandje, een beetje soepel of wat stug?
Bergrijpelijk! Je kan hem natuurlijk weer terug laten brengen naar orginele staat.
Best soepel, het is natuurlijk geen kalfsleder en met de vlindersluiting blijft de pijlstaartrog mooi in vorm.
Amen. Ik heb een glimmende fumosa, die ook blasted mag worden. Ik ga dan wel voor een zwarte bezel insert.
Misschien dat er mensen zijn die met gesloten beurs willen case-swappen. Ik bouw de klokkies voor een paar biertjes graag om
Ik kwam bij het lezen van oudere posts deze tegen (wist even niet hoe post hier goed weer te geven). Fraai.
Was schteraf gezien een limited voor AWCO
Dus beperkt verkrijgbaar. Bij mijn weten komt deze versie iig niet terug bij AWCO. Want ik pieste net naast de pot bij de geplande aanschaf.
Die is inderdaad bijzonder fraai! Vind zo’n band ook wel gaaf, trouwens. Lekker old school!
Leuk al die speciale versies maar een standaard polished black is altijd goed.
Moet nog even een oranje tropic ergens vinden.
Mijn 101 Atmos wordt eindelijk vanmiddag geleverd, na lang wachten!
Inderdaad! Een erg veelzijdig horloge waar je veel bandjes op kan doen
Wordt altijd wel even spannend he als zo’n langverwacht pakketje op het punt staat bezorgd te worden ik kijk uit naar de foto’s!
Kijk! De champagne kan open, vanmiddag! Kom maar op met die foto’s!