yup typo…
Zo, weer even op z’n stalen band gezet.
Het horloge zit inmiddels vol met krasjes na ongeveer 2 jaar heel veel dragen. Ieder krasje heeft zo’n beetje z’n eigen verhaal. Van ballenbak tot aan werk en van mooie momenten tot minder leuke momenten. Heerlijk zo’n beater met een eigen verhaal
Wellicht voor de Squale fans leuk om te luisteren.
Andrea Maggi van Squale was te gast bij de podcast van WatchGecko.
Ik heb hem zelf nog niet beluisterd maar ga dat morgen nog wel doen.
Zeker leuk! Ik ben altijd wel gevoelig voor ‘een merk met een verhaal’.
Dank.
De 1521-026A (zwart, gepolijst) staat al een tijdje op mijn try before you die lijst. Het horlogespaarpotje is op dit moment weer een beetje gevuld, vandaar dat ik nu ook actief naar dit horloge aan het kijken ben. Ben benieuwd of het gaat lukken! Vind hem fraai.
Ik heb inmiddels al een zoekopdrachtje gemaakt: Klik.
Even oud bericht naar boven halen. In mijn zoektocht kwam ik een polished tegen met zo’n wijzerplaat, een ltd. van Gnomon.
Enne, ik begin serieus te twijfelen of ik de ‘gewone’ zwarte wil hebben of toch een kleurtje. Deze ziet er wel lekker uit hoor! Maar ja? Op de gok …
Die heb ik ook op het oog. Enig idee hoeveel dat wordt met import en alles?
Ziet er idd geslaagd uit zo!
Als je twijfelt tussen een kleurtje of een zwarte dial, dan zou ik idd eerst eens bij AWCO de zwarte gaan bekijken. De mijne is een keeper iig.
dat is een coole combi. Ik wacht nog op de originele squale zwarte rubber voor deze blauwe rakker.
Thanks. Ben gek op die m’n straps. Dit jaar komen er zeker nog wat kleuren bij.
Zit er bij jou nu oranje rubber op, of heb ik me dat ingebeeld? Heb je ieder geval een groot contrast telkens je wisselt.
Ik reken met een opslag van 25%, kom je rond de 850 euro uit gok ik. Aanvulling: 850 is de zwarte, de blauwe is twee tientjes duurder.
Ik ben eigenlijk een beetje te ongeduldig … misschien hak ik vanavond de knoop al wel door.
nee blauwe bartons strap xit er nu opmaar ik heb een oranje borealis liggen die er nog een keer op komt.
En besteld
Hier ook!
Ik heb toch de zwarte genomen, vind het ook wel lollig dat er Squale op de zijkant van de kast staat … dat is bij de ltd. niet het geval en zwart is altijd oké. Het grote wachten kan beginnen.
Ben benieuwd, altijd leuk voorpret . Heb je het horloge in Singapore besteld??
Yep, @Kaan ook … als ze straks wakker worden in Singapore (het is er nu 05:00) trekken ze meteen een flesje prik open! De kassa rinkelt al voor openingstijd.