Zit te kijken naar de pvd, maar die is daar niet op voorraad. In Duitsland wel, maar in Singapore kunnen ze hem leveren met een donker olijf groene band.
Misschien kan AWCO je helpen? Die groene band is overigens ook los te bestellen (maar of de sluiting ook zwart kan?):
Mooie kleur band bij een PVD uitvoering!
Dat is nog een prima prijsje voor een lederen band. Idd wel even uitzoeken of de hardware ook in pvd kan.
Ik ben wel genaaid met de wisselkoers zie ik.
Euro naar Dollar is 1.18 , ze hebben 1.13 gedaan in Paypal dus daarmee ben ik ca 30 euro meer kwijt.
Had je nou geen wisselkoers optie in Paypal, waarmee je gunstiger uitkwam?
Dat maakt toch niet uit? Als ik kies voor “met vreemde valuta betalen” zie ik op mijn CC rekening een koersopslag.
Hier ook. Er is gewisseld op 1,1368 usd, ik heb er niet vooraf naar gekeken … ik heb ook geen idee of er een “wisselkoers optie” is. Had ik het geweten, had ik met VISA afgerekend. Nou ja, gedane zaken.
Plaatje dan maar:
Via Google gevonden, links ben jij @Kaan … rechts ikke.
Oei! Die is ook lekker.
Badboys for live
Paypal heeft een ongunstig wisselkoers, en meen te herinneren dat hier iemand ooit tipte dat je met een vinkje ergens verstopt een gunstiger wisselkoers kan krijgen
Ach, ik was zo enthousiast. Klikte als een malloot op order now, confirm, confirm!!!
Die tip heb ik ook eens gegeven maar…
Linksom of rechtsom ga je extra betalen. Ze naaien je en jij mag het standje bepalen
… je was als de dood dat iemand de laatste voor je neus wegkaapte!
Maar ûh, dat vinkje is er niet.
We hebben gewoon extra ‘kosten’ betaald bij de omrekening, dat is kennelijk normaal:
PayPal is voor de koper gratis bij betalingen in euro’s. Bij het omrekenen in vreemde valuta’s worden wel kosten in rekening gebracht: 2,5 tot 4% boven op de wisselkoers .
Story of my life.
Als je een pvd zwarte 1521 besteld dan heb je de pvd Squale buckle toch al als je de olijfkleurige lederen band er later bij koopt.
Ja dat klopt, maar zijn ze dan ook makkelijk te wisselen??
Als je een bandje kan verwisselen dan moet een doornsluiting overzetten geen probleem zijn.
De doornsluiting zit gewoon met een pushpin vast. Gewoon een springbartooltje gebruiken en even voorzichtiger zijn dan normaal ivm de pvd coating en je bent klaar.
Vwb. de prijzen kun je dan echt beter naar AWCO gaan! Die vragen bijvoorbeeld voor de zwarte, die voor mij onderweg is, op dit moment 200 euro minder.
En belangrijker: die shippen niet uit UK