Squale only (Deel 1)

Ik zag gisteren ergens een berichtje voorbij komen dat Watchgecko de afdrachten al gedaan heeft en/of tegenwoordig ook vanuit EU verstuurd. Dus de geadverteerde 1099 voor de ‘normale’ 1521-026/A is ook echt wat je gaat betalen, dan nog … dat is tikje véél te duur !vergeleken met andere geautoriseerde dealers. :sunglasses:

Voorbeeldje van AWCO, daar kost 'ie € 890,-

Dezelfde kost bij WatchGecko € 1099,- … :see_no_evil: :beers:

Ahh wist ik niet. Maar vandaar die ‘iets te hoge prijs’ dus :sweat_smile:

1 like


Mag ik ook mee speulen :sleepy::wink:

6 likes

Heinw: daar ben je snel weer klaar mee😭

1 like

Dit is voor mij nog vrij lang hoor​:innocent::wink:

Lekker man!

1 like

Ah klinkt goed, nog niet eerder een gesp gewisseld.

1 like

Met de 1521 in aantocht (Hij ligt sinds vanmorgen bij DHL in Amsterdam. Nog steeds is de verwachte aflevering dinsdag as.) zit ik even rond te neuzen of ik er nog een leuk ‘passend’ metalen bandje bij kan krijgen. Eigenlijk lijkt de OEM mesh band het best passend, sowieso qua stijl. Dit filmpje laat het mooi zien …

Wat jammer is, vind ik, is de aansluiting op de kast of liever gezegd het ontbreken daarvan. Dus de ruimte die er tussen de band en kast zit. Daar moet ik even aan wennen, 't is wellicht in het echte leven minder storend.

Iemand die me iets over het draagcomfort van deze uivoering kan vertellen voordat ik ook dat ding ongezien ergens ga bestellen?

1 like

Ja ik heb de originele mesh band gehad op mijn squale 1521 zat erg comfortabel.
Zou wel egt voor de OEM gaan kost volgens mij ook niet zo veel.:+1:

2 likes

Kost niet veel of is niet duur :relieved::joy:

4 likes

Horror, draak van een band.

1521 draag je comfortabel op leer of rubber.

2 likes

Thanks! Goed om te lezen. Los kan ik 'm voor ongeveer 100 euro wel deze kant op laten komen, vind ik nog wel een aardig prijsje. :wink:

Egt?

Jaja, I know … deze is ook flauw! :sunglasses:

Oké dan. Anders toch eerst maar even ergens ‘passen’. Ik heb 'm op rubber besteld, leer vind ik nog steeds een beetje raar voor een duikhorloge. Wel fraai.

1 like

Hirsch Robby beviel mij het beste.

12 likes

Wel lekker, dat oranje van de urenwijzer terug laten komen in de band. Ook eens naar kijken. Leuke suggestie, dank je wel!

1 like

Ik zie heel veel buiten eu websites voorbij komen om een Squale te bemachtigen, zijn de meeste van jullie bekend met : https://www.squale.de/en/47-squale-1521-series

Officiële Squale website word verstuurd vanuit Duitsland. Iemand ervaring met bestellen via Squale.de?

Jah. Is van een Nederlander. Gewoon prima webshop. Recentelijk na jaren eindelijk eens vernieuwd :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Wel naar gekeken. Maakte op mij in eerste instantie een wat rommelige indruk en de prijzen zijn ook niet bijzonder (zelfs iets duurder dan AWCO zie ik net), maar ik vertrouw in deze op het oordeel van @Zulu. Dus, koop er met vertrouwen!

2 likes

Vanuit Duitsland €890

1 like

Hahah zal vast door de wijn komen heb het aangepast :joy::joy::joy:

Exact.
Ik heb de knoop al doorgehakt. Hij ligt al bij DHL in Amsterdam, te wachten op de bode die hem bij mij thuis komt afleveren. Naar verwachting dinsdag, …pas :see_no_evil:.

1 like