Ik heb nu een tropic van zuludiver erop zitten. Is net wat soepeler dan de tropic van Squale zelf.
Die van Borealis is heel erg zacht en soepel. Fijnste rubber wat ik gehad heb.
Geinige kleurtjes ook. Blauw of oranje wellicht een keer proberen
Deze inderdaad.
Bij de zwarte speelt het basket weave patroon ook lekker met het licht in bepaalde hoeken.
Echt tof
Als iemand deze ergens tegenkomt hou ik me van harte aanbevolen!
Dus de Squale strap die ik zelf al heb, maar dan in 't oranje. Die lijkt te bestaan, getuige bovenstaande foto die van een Squale winkel uit Australië komt. Ik kan hem alleen nergens ‘te koop’ vinden, ook daar niet. Serieus jammer. Want hoewel alternatieven zoals hiervoor gegeven (Borealis etc.) ook best leuk zijn geeft een OEM bandje mij toch een net iets ander gevoel …
Dus, kom je deze tegen geef me dan even een seintje!
Zou ik erg fijn vinden.
Shit zeg. Dat valt tegen.
Jaloersmakend topic dit… hopen dat ik op korte termijn een mooie 50 atmos 1521 in zwart op de kop kan tikken…
Oei, iets raars met de duiker uitgehaald of een productiefout? Je hebt 'm toch nog maar net?
Of was het toxh de datumwissel naar 1 april die hem de das omdeed?
Hé!
Niet te hard tikken
Watsgeburt?
Pech of een 1 april grap?
Vandaag op leer. Ook niet helemaal naar mijn smaak maar het is beter dan de golvende rubberband voor nu
Das juist erg mooi deze combi vind ik
Hah dat kan echt niet, photoshock?
Serieus balen dit!
Nou inderdaad. Ziet er niet oké uit toch?
Klopt! Sinds maandag.
Ik was zelf ook een tikje verbaasd. Hoe kan dat nou?
Zo te zien is de wijzer er afgelazerd.
Het is dat ik 'm al twee dagen om de pols heb, anders zouden we dit een DOA (‘Dead on Arrival’) kunnen noemen. Had ik hem meteen kunnen terugsturen.
Dat was ik, in shock …
Maar gelukkig, het is alweer opgelost!
Ik vermoed dat dit de oorzaak was …
Onozelaar.