Ik kan niet ontkennen dat jouw foto’s hieraan hebben bijgedragen @junior congrats met je NA!
Dat ging snel. Welke is het geworden? De ‘matte’ of ‘polished’ uitvoering. Beide fraai overigens!
Oh enne wanneer krijgen we nou eindelijk foto’s te zien …
Dankjewel! De matte versie, al moet ik zeggen dat ze allebei toppers zijn!
En idd, foto’s!
Lekker!
Interessevraagje: Waarom was de mesh niet oké? Was dat de originele?
Okkiedokie, dank!
Ik ben er namelijk zelf naar aan het kijken of ik zo’n mesh wil of niet. Dus alle ervaringen zijn meegenomen in mijn zoektocht en besluitvorming, vandaar mijn vraag.
Ja het is een nette band hoor, maar niet voor mij zeg maar…
Zal ik als mediator dienen?
@junior heb jij er 60 piek voor over?
@Tom146 wil jij ‘m kwijt voor 50?
Voor niets gaat de zon op. Toch weer een 10-tje binnengesleept als dit lukt
Scherp.
Ik heb Tom (uiteraard) al een PB gestuurd. Maar evengoed, dank je wel.
EDIT: Uitkomst is dat ik deze niet overneem. Ik dacht dat deze polished was, die blijkt niet eens te bestaan van Squale zelf. Dan toch maar op zoek naar een Staib of Eichmüller.
Ik ben op zoek naar een tropic strap voor de 1521 (50 atmos). Hebben jullie tips voor een aftermarket tropic waar de originele gesp op past zodat ik die kan overzetten? Is die 18mm of 20mm?
Of deze, voor 8 euro … dan krijg je er alleen geen B&S merkje op. Maar ja, voor 40 euro minder.
Gisteren heb ik deze overigens zelf besteld, in het oranje. Ook met de bedoeling er een Squale sluiting aan te knopen, die van mijn niet gebruikte leren bandje.
De sluiting is 18mm, de aanzet aan de kast is 20mm.
Dit lijkt me letterlijk en figuurlijk stug.
En er zit quickrelease op. Bah, wie dat bedacht heeft zou ik straf geven.
Top zeg! Ik was in de veronderstelling dat ie 22mm was… Weet niet waarom, wellicht door de SKX. Ik heb nog een 20mm zuludiver liggen dus dat is perfect…
Geen idee:
Maar Squale’s eigen bandje is ook best wel stug, dus wat dat aangaat voor mij geen drempel.
Het eerste wat ik doe na het uitpakken, is de quickrelease slopen en normale pinnen gebruiken. Weet je, voor 8 euro … kun je toch geen buil aan vallen enne ze zijn er hoor, influencers die ze laten branden met ‘een eigen merkje’ en er vervolgens 40 euro of meer voor vragen.
Ja en als je dat 10 keer doet had je net zo goed gelijk een goede band kunnen kopen…
Ik zal je na ontvangst laten weten of dit Ali-rubbertje voldoet aan mijn beleving van “goed”. Ik hoop van wel en anders heb ik wellicht nog 9x lol te beleven. Oh enne, ik probeer nog steeds (ook) de oranje Squale band die ik hierboven heb laten zien in handen te krijgen. Daar heb ik Squale al een mailtje over gestuurd …
OEM bandjes van Squale komen over het algemeen van Bonetto Cinturini bij mijn weten. Maar exact dezelfde strap in oranje uitvoering zie ik er niet tussenstaan op de website.
Moet wel zeggen dat dit type band zomaar van een ander merk kan zijn. Materiaal lijkt ander rubber dan Bovengenoemd merk. Ik had dezelde band als jij aan de mijne zitten origineel.