Kan zomaar, ik heb de vraag dus neergelegd bij Squale. Als ik antwoord heb ga ik dat hier wel even delen. Ben benieuwd!
Neuh
Edit: ik zou hem snel kunnen verwijderen, niemand die om 05:00 het Squale topic bekijkt
Maar je had me mooi te pakken
Voor €8 heb ik ook een bestelling geplaatst. Nog nooit tropic geprobeerd en de normale prijs vind ik te hoog. De Ali reviews zien er goed genoeg uit.
Wat is daar mis mee? Regelmatig lees ik op dit forum dat men uitsluitend banden met quickrelease neemt
Dan heb ik zeker een verkeerde van zuludiver want ik ervaar juist tegenovergestelde.
Ik heb er meerdere gekocht bij ome ali, not for sale, en ze zijn fantastisch!!!
niet nodig, ze bieden versies aan met en zonder quickrelease. Zonder hebben een enkele dikke keeper wat ik ook nog mooier vind.
nooit 1 geprobeerd zeker. Ik hoef die 80 euro troep niet als je voor 8 euro deze kwaliteit kan hebben.
Beetje een merk spekken bah
Ik juist andersom, dus ik vind de dubbele mooier.
Aldus krijg ik ze met die quickdinges en zal ik gelijk gaan slopen. Hoewel? Misschien bevalt het wel.
Jawel, is kliko kwaliteit. Maar als dat voor jou voldoende is, prima toch?
Gelukkig heeft iedereen andere meningen. Ik wordt niet warm als ik Apple, Tesla of Isofrane hoor. Ik wil waar voor me geld
Wat dat met horlogebandjes te maken heeft ontgaat me.
Alle waar naar zijn geld is iets wat toch nog steeds heel vaak opgaat.
En als we het over rubberen bandjes hebben dan vind ik dat Bonetto Cinturini dik zijn geld waard. Maken veel voor merken maar verkopen ook onder eigen naam. Vanille geurtje krijg je erbij.
Damn hot lugs
Toch echt prachtig die wijzerplaat