Squale only (Deel 1)

Crosspost :sunglasses:

11 likes

Van harte!
Fraaie combi … matte, fris blauw en de oranje band. Lekker hoor. :ok_hand:

1 like

Dankjewel!

Kleurstelling is echt top!
Ben wel blij met de matte kast tov shiny.
De oranje Barton komt aardig goed overeen moet ik zeggen :sunglasses:

1 like

Vandaag is mijn jongen een man geworden.
Eerste krasje is een feit.

Waar wanneer echt geen fucking idee.

Nog een paar shots.

15 likes

Deze man laat zich vandaag wel lekker op de foto zetten. Wel ff een momentje van balen met die kras in een vroeg stadium.

1 like

Oh. Ik zie niks. Kan ook liggen aan het feit dat ik te lui ben mijn leesbril te pakken maar ûh … de eerste doet altijd even ‘pijn’. Ik zit er nog op te wachten! Of liever niet eigenlijk. :wink:

Vind de blauwe ‘gloed’, of hoe dat ook heet, op de wijzerplaat héél erg geslaagd!

1 like

Hier is ie.

Bij mijn toolwatches is het een kwestie van tijd dat die die dingen erop komen. Ik ben of onhandig of niet voorzichtig genoeg denk ik :wink:

2 likes

Oké, nou die valt nog mee zo te zien! Wel een rare plek. Draag je er een metalen armbandje naast ofzo? Nou ja, Cap Codje erover enne op naar de volgende … :wink:

Ik droeg hem wel op rechterpols even , maar zat ook 2/3 dagen in horlogedoos. Dus echt geen idee.

Ja zal even capecod bestellen, de sarb017 heeft ook een glansje nodig. Die zit er helemaal onder :stuck_out_tongue:

Met een hamer opgeslagen? Of toch met een koevoet?
Meej un bietje Capecod goa alles weer goed😂

Echt wonderspul!

1 like

En daar bij 43 net onder de bezel?

Oh nee dat is reflectie oid. Heb even gekeken nu, daar is niets :sweat_smile:

Even op een Bor gezet. Kreeg laatst de endlinks niet passend maar poging 2 is geslaagd :man_dancing:

6 likes

Staat hem goed. :ok_hand:
Ik ben zelf geen fan van deze Squale-lijn, ze doen me teveel aan iets anders denken maar met deze band eraan heeft 'ie toch weer een beetje een eigen smoel. Dat blauw knalt ook wel lekker hoor! Eindstukken passen trouwens perfect op deze Oyster-, … ûh Squale-kast. :sunglasses:

WatchGecko rekent trouwens 24 euro verzendkosten. Pfff. Da’s 30% van de verkoopprijs van de betreffende BoR band. Vind ik een tikje uit verhouding. Ik ga eens kijken of het ergens goedkoper kan. Echt een mooie band namelijk, beter dan de standaard mesh vind ik.

1 like

Tsja, ik weet wat je bedoelt. Toen ik deze kocht wist ik helemaal niet dat het ook ergens anders op leek. Ik werd verliefd op het model en de dial.
Verder is het echt de perfecte duiker voor mij. Niet dat ik er mee duik maar toch :grin:
Ben er inmiddels teveel aan gehecht. Deze gaat nooit meer weg, ook niet voor zo’n andere.

Bjzar hè. Nu ook nog importkosten vanuit het VK natuurlijk. Ik heb hem al een tijdje liggen.
Was op zoek naar een bor voor m’n Seiko maar er was op dat moment nergens iets te krijgen. Was net tijdens de eerste Corona uitbraak. Uiteindelijk waren hun de eerste die weer iets binnen kregen.
Uit angst voor w.c. papier taferelen gelijk een 20 en 22mm versie gescoord :hugs:

Maar inderdaad, hij staat hem goed. Ben blij dat ik de endlinks er nu wel tussen kreeg.
Jij zal inderdaad de gewone rechte moeten gebruiken.

1 like

Dat niet meer, zie de tekst onder de bestelknop …

1 like

Ah, nice.

Dacht dat ie hier zat, lijkt we een stuk uit :thinking:

1 like

11 likes

M’n eerste Squale en meteen een topper.
Heel blij mee en is dit dan weer eens een blijvertje??

14 likes