Squale only (Deel 1)

Damn!
Fris kleurtje … :heart_eyes:

Auw. Gelukkig dus niet, dat zou wel een heel vervelende zijn. Poets je niet zomaar weg, een deuk op een rand.

Lekker hoor. Die uit het blauwe deel?
Die dial is heel cool :sunglasses:

Yup, heel bij mee.

Alweer een aantal jaren in bezit en sinds kort toch wel weer verliefd :heart_eyes:

1 like

13 likes

13 likes

De ideale papabeater😅 Inmiddels vol met krassen, ehhhh, herinneringen van de oudste.
Misschien eens een tweede erbij kopen voor wat nieuwe herinneringen, ehhhh, krassen :grin:

8 likes

17 likes

Hoe vreemd het ook.klinkt maar verliefd is bij Squale toch wel een goede term. Ik mis mijn zwarte GMT nog steeds. Lijkt op een foto simpel maar als die wijzerplaat je aankijkt in het echt, wow :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Ook mijn nieuwe 1521 blue polished doet dat met me. Wat een mooi merk.

2 likes

Ik geloof ook zeker dat bovengenoemde ook geldt voor de nieuwe van @junior

1 like

Even benieuwd, heeft iemand ervaring met het verschil tussen de 1521 50 atmos en de squalematic 60 atmos qua grootte?

Zeker! :partying_face:
Mijn 1521 is mijn eerste kennismaking met het merk Squale. Ik heb hem puur op de gok gekocht en vanaf het eerste moment dat ik 'm in handen had ik meteen een goede klik.

De wijzerplaat klopt, ook het dubbele logo past 'm prima, de kast van de 1521 is ook ‘on par’ en de rubberen band die erbij zit klopt helemaal bij dit horloge. Vintage vibes.

Ik ben er (ook) superblij mee!

@ceri, ik vind die zwarte ook héél dik. Mooi hoor. :ok_hand:

7 likes

Stiekem het gevoel dat dit hier ook een blijvertje wordt :sunglasses:

Het glas is ook zo lekker ontspiegeld.
Ook de matte kast is echt wat voor mij, niet elk vingervlekje en krasje dat je ziet :sweat_smile:

*Hier misschien nog een grijze of zwarte Barton over?

11 likes

Voorlopig hou ik hem op mesh…

10 likes

mooi hoe smaken verschillen, ik wilde juist de polished versie omdat daarbij de blauwe wijzerplaat zo intens mooi blauw is, verlies mezelf er gewoon in.

Veel draagplezier maar dat gaat zeker lukken met zo’n beauty

1 like

Ja een beetje. Ik heb de Squale Atmos om gehad bij Amsterdam Watch Company. Gigantisch ding echt. Moet je flinke knuisten voor hebben. Mijn 17cm polsen konden het niet hebben en ik vond het ook te lomp/zwaar. Wel een heel mooi ding. Draagt heel anders dan de 1521 die ik heb gehad. Die sluit lekker aan op de pols.

1 like

M’n 1545 loopt best strak al zeg ik het zelf :hugs:

8 likes

Oke super bedankt. Ik vindt die squalematic met de blauw witte bezel ook heel erg mooi maar de maat van de 1521 vindt ik eigenlijk perfect. Maar was toch even benieuwd.

9 likes