Squale only 🦈 (Deel 2)

#team1521#squalespam
Ik ga nu pitten prettige dag Squalista’s :shark:

10 likes

Jajajaja, ik weet het.

#Tropic_Solo_Rider

Goede rust, kerel!

9 likes

#SqualeSpam #Team1521 :shark:

:joy:
Ergens is het wel een leuk detail, praktisch bovendien! Het is toch een indrukvastzetfliepeltje? Voorkomt dat je een los flapje aan het eind hebt.

En néé, ik wil 't bandje niet ruilen … :sunglasses:

5 likes

Jep, is idd tegen de losse flapjes :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Pakketje eindelijk bezorgd. Straks even checken!

6 likes

Ben benieuwd!
Plaats een leuke review in het ‘Squale banden Inspiratietopic’, da’s een mooi plekkie voor toekomstige vragen over “Welk bandje?” enzo … :slight_smile:

PS Mijn pakketje naar Cyprus met de Squale sluiting is daar ook nét aangekomen, ruim een maand over gedaan. En dat was een normale bubbelsenvelop (brievenbuspakket) zonder importheffingen enzo. Een maand! :see_no_evil:

3 likes

Via Ome Alie gebruiken ze 15 day delivery on time guarantee.

1 like

Deze heeft er drie weken over gedaan. :grimacing: Nou ja, 't was gelukkig niet bedoeld als kerstcadeau ofzo. :sweat_smile:

1 like

Tja, … maar bij tante Ali verkopen ze geen genuine Squale stuff. :wink:

Het is overigens wel vaak wel gebonden aan de prijs, dus alles boven de 10 euro ofzo is gratis binnen een x aantal dagen gegarandeerd. Ik heb dit ‘FKM’ bandje (oude foto) bij tante Ali gekocht. Top band!

… en met een week binnen.
De Squale sluiting had/heb ik nog liggen van een leren band. Net echt. :sunglasses:

3 likes

Tante Alie, zeg je? Ooooh, im dacht dat het nog steeds ome was. Wist ik veel dat ze in transitie was, de afgelopen tijd… :joy:.

Helaas niet, nee. Ben daar wel voorstander van. Dus als die van Tante binnen is en het bevalt, dan komen er gewoon weer originele banden op.

Een ferrari zie ik ook liever op Pirelli’s dan op nokia bandjes :joy:.

2 likes

Zou de verkoper ergens enige voorkennis van hebben?? :joy:

3 likes

918,60

1 like

O.k., deze zit erop. Eerste indruk: wat dikker en iets stugger dan de Squale tropic. Maar draagt op zich goed.

Komt in twee maten. Dat vind ik dan wel weer top. Met een bescheiden pols, zoals de mijne, is een standaard band vaak aan de lange kant.

10 likes

Nice :+1::+1:

1 like

Ziet er goed uit @TagEd! :ok_hand:

1 like

Ziet er goed uit!

1 like

Ik ben er weer skwalistas!

16 likes

0DC02CC2-D360-4375-8511-AE3B1FC0AAA1

Tijd voor de zon om door te breken, wat een lekkere frisse zomerse uitstraling heeft deze Matic. Rubber bandje erom, drankje erbij … aan de rand van het zwembad. Top! :tropical_drink:

Veel draagplezier @Thijs9F82. :ok_hand:

4 likes

En hoe :star_struck:

1 like

Uhh, WB?

3 likes