Squale only 🦈 (Deel 2)

Neeeee… Knip die extra flap er altijd af en dan de sluiting aan de onderkant pols .

8 likes

:arrow_down:

Goeie tip!
Of in de fik steken, ze branden lekker hoor … :joy:

3 likes

Ziet er wel netjes uit Dan!
Afknippen, aanstekertje erlangs en hoppa … dit is het resultaat?

Keurig! :ok_hand:

4 likes

Jep :wink:

3 likes

Uiteraard! :grimacing:

2 likes

Zo moet het en mooi bandje trouwens, staat perfect! :heart_eyes:

De volgende stap is de hele flap aan de onderzijde afsnijden en de stalen keepers wegnemen. Dan de nato één keer over elkaar leggen en daaromheen (van de lange losgesneden flap) een lus maken. Dan heb je een heerlijk zachte en comfortabele keeper. :ok_hand:

Ziet er dan zo uit:

5 likes

Hedde ook ne foto vaan d’n andere kaant?

2 likes

Tuurlijk. :+1::tada:

Er was een tijd, dat ik Natootjes best prettig vond. :sweat_smile:

6 likes

Voor het eerst, en misschien ook voor het laatst dat ik een Squale post maar deze is serieus vet:

Plaatje van het grote wereldweb.

11 likes

Is dit een bp (nos) case van 35mm? Benieuwd hoe hij om de pols staat :wink: Oh niet in bezit begrijp ik…

Klopt helemaal! Kwam 'm per toeval tegen. Helaas niet in bezit inderdaad. AWCo x Squale No Radiobino is het trouwens.

1 like

Plaatjes van Squales zijn altijd welkom, hier. Gewoon lekker blijven doen, hoor! :wink:

Yep. Dat is ie! :+1:

3 likes

Lekker! :star_struck:
Heb je 'm al of alleen nog de knoop doorgehakt en nog onderweg? Ik vind van alle Matics deze lichtblauwe wel altijd lekker fris en volgens mij toch ook best nog wel draagbaar. Niet alleen een summerwatch, maar het hele jaar door. Mooi.

11 likes

Nicely flavoured too! :grin:

4 likes

Heel mooi, maar kan niet naaien :roll_eyes: :relaxed: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nachtdienst#2. Weer de blue :shark: shark

En ze ziet er niet alleen mooi uit maar loopt ook nog eens prima :+1:

De datum verspringt om 00:00uur netjes met een klik weer 1 dag verder .

12 likes

Dat vind ik ook.
Vooral met de lichtblauwe band een knaller👍

14 likes

Buongiorno!

11 likes

Hij komt morgen binnen als het goed is!

Die ken ik! Das mijn ex volgens mij - nummer 1200 nog wat van gemeraad overgenomen of niet?

6 likes

4 likes